حضور دروازه بان آستارایی درمسابقات جام جهانی

دروازه بان آستارایی راهی مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان در هندوستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ شاهین شربیانی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان در مسابقات تدارکاتی اسپانیا به سر می برد و مبین عشایر دروازه بان آستارایی به عنوان تنها نماینده گیلان، در کنار 20 بازیکن دیگر در فهرست نهایی عباس چمنیان سرمربی این تیم قرار گرفت.

وی افزود: تیم ملی فوتبال نوجوانان در مسابقات تدارکاتی در کمپ ماربلا اسپانیا یک بازی با فرانسه انجام داد و با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد و مبین عشایر در آن دیدار، یک نیمه دروازه بانی کرد و بازی بعدی تیم ایران قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی، با مکزیک خواهد بود.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از اعزام به مسابقات جام جهانی هندوستان در اولین دیدار خود در 15 مهر ماه به مصاف گینه خواهد رفت.

شربیانی با بیان اینکه عشایر عضو باشگاه فوتبال نوجوانان ملوان انزلی است افزود: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در سال گذشته با دروازه بانی این ورزشکار آستارایی در رقابت های قهرمانی آسیا، جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 هندوستان را کسب کرد.

وی تصریح کرد:رقابت های جام جهانی فوتبال نوجوانان 2017 هندوستان از چهاردهم مهر ماه آغاز خواهد شد و تیم ایران در گروه سوم با آلمان، گینه و کاستاریکا هم گروه است.

 

 انتهای پیام/م.ع

حضور دروازه بان آستارایی در رقابت های جام جهانی فوتبال نوجوانان 2017 هندوستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.