بارش برف پاییزی؛

برف بیشتر مناطق شهرستان مشگین شهر را سفید پوش کرد

بارش برف پاییزی در دوازدهمین روز از فصل پاییز بیشتر مناطق شهرستان مشگین شهر را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بارش هم اکنون در روستاهای آقبلاغ ، وله زیر ، موئیل و ناصر آباد ادامه دارد و مناطق مرتفع شهر سفید پوش شده است.

بارش برف به رغم خوشحالی کشاورزان دیم کار موجب نگرانی باغداران منطقه شده است.

احمد شهریار، مدیر جهاد کشاورزی مشگین شهر گفت: با توجه به ادامه برداشت سیب پائیزی و انگور، بارش برف موجب اختلال در روند برداشت محصولات سردرختی و از بین رفتن بخشی از محصول تولیدی خواهد شد.

به گزارش هواشناسی استان اردبیل هم اکنون در تمامی شهرستان های استان بارش باران که از روز گذشته آغاز شده ادامه دارد و تاکنون بیشترین باران مربوط به شهرستان های بیله سوار و پارس آباد با بیش از 30 میلیمتر بوده، ضمن اینکه در اردبیل نیز حدود 20 میلیمتر باران باریده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز گفت: در حال حاضر تمامی جاده های استان باز و تردد در آنها بصورت روان جریان دارد.

علی رحمتی با بیان اینکه بارش نخستین برف پائیزی از ساعت 2 بامداد امروز در گردنه صائین واقع در جاده نیر- سراب و گردنه الماس در جاده خلخال - اسالم اسالم آغاز شده و هنوزهم ادامه دارد افزود: با وجود بارش برف راهداران در تمامی جاده های استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی گفت: در سایر جاده های استان شاهد بارش باران و در برخی مناطق مه گرفتگی هستیم و ضروری است رانندگان با احتیاط بیشتر وهمراه داشتن تجهیزات ایمنی در جاده ها تردد کنند.

هواشناسی استان اردبیل همچنین پیش بینی کرده است که تا ظهر پنجشنبه مناطق مختلف استان شاهد آسمانی ابری همراه با بارش باران و کاهش چند درجه ای دما باشند.

با سرد شدن هوا و احتمال افت دما به زیر صفر در برخی از شهرستان های استان از جمله مشگین شهر ، نیر و سرعین احتمال بارش برف وجود دارد ضمن اینکه در جاده های کوهستانی همچنان پدیده غالب بارش برف خواهد بود.

این سامانه بتدریج از ظهر پنجشنبه از استان خارج خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

بارش برف پاییزی در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.