یاهو بالاخره اعتراف کرد

شرکت یاهو پس از گذشت 4 سال از هک 3 میلیارد اکانت در سال 2013 پرده برداشت.

اعتراف باورنکردنی یاهو به هک 3 میلیارد اکانت در سال 2013به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یاهو که یکی از بزرگترین شرکت های اینترنتی و نرم افزاری در سالهای دور محسوب می‌شد در سال‌های اخیر از رقابت با شرکت های بزرگ جهان بازمانده است، حتی مدتی پیش بخش یاهو مسنجر را نیز به کلی بست و دسترسی کاربران را به این مسنجر قطع کرد.

روز گذشته سخنگوی یاهو خبری باورنکردنی را اعلام کرد، وی گفت:"هکرها همه 3 میلیارد اکانتی که این شرکت در سال 2013 داشت، هک کرده اند.

همچنین ذکر شده است؛ در آن زمان یاهو اجازه نداد  این موضوع رسانه ای شود، اما با این حال حدود 41 شکایت از این شرکت صورت گرفت.

گفتنی است؛ هک صورت گرفته بسیار خطرناک بود ، تا جایی که بسیاری از اطلاعات شخصی کاربران از جمله آدرس ایمیل، رمز عبور، تاریخ تولد و شماره تلفن آنها را در دسترس هکرها قرار گرفت.

زمانی که یاهو در طول چهار سال توانست موضوعی به این مهمی را از دید رسانه های جهان مخفی نگه دارد، قطعا شرکت‌های بزرگ حال حاضر در دنیا نیز توانایی چنین کاری را دارا هستند. و این موضوع باعث می‌شود که کاربران اینترنتی بیشتر از اطلاعات خود محافظت کنند و اطلاعات مهم خود را به راحتی در این فضا منتشر نکنند.

 

انتهای پیام/

یاهو از هک 3 میلیارد اکانت در سال 2013 پرده برداشت !

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار