عبداللهی در نطق میان دستور:

مجلس باید از حالت روزمرگی خارج شود/ضرورت اصلاح سیستم اداری کشور

نماینده مردم اهر گفت: مجلس باید از حالت روزمرگی خارج شود و به اصلاح سیستم اداری کشور بپردازد.

مجلس از حالت روزمرگی خارج شود/لزوم پیگیری اصلاح سیستک اداری کشور توسط مجلسبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد: لازم است که مجلس از حالت روزمرگی درآمده و به چالش‌های اساسی کشور از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و بیکاری که فرموده مقام معظم رهبری است، بپردازد و نسبت به اصلاح سیستم اداری کشور که عموماً تمام مشکلات ما ناشی از سیستم اداری کشور است، اقدام کنند.

وی افزود:  سیستم بانکی و کشاورزی کشور باید در برنامه جدی مجلس شورای اسلامی قرار گیرد، باید انقلابی باشیم و از رهبری فرزانه انقلاب اسلامی اطاعت کنیم و به چالش‌های اساسی کشور بپردازیم.

عبداللهی تصریح کرد: یکی از منابع بزرگ شهرستان هریس مس و طلاست، از وزارت صنعت و معدن درخواست دارم که به بسترسازی و سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری از معادن این شهرستان بپردازد چرا که این امر می‌تواند اشتغال بیش از هزار نفر از مردم این منطقه را تأمین کند.

نماینده مردم اهر و هریس بیان کرد: همچنین از وزارت راه‌و شهرسازی درخواست دارم که راه‌آهن‌های شهرستان اهر و هریس را بدون وقفه در برنامه خود قرار دهد چرا که هر گونه تعلل در توسعه راه‌آهن این منطقه به منزله عدم توجه به توسعه این دو شهرستان است.

وی ادامه داد: لازم است به وزارت نیرو تذکر دهم که وضعیت آب شرب در شهرستان‌های اهر و هریس در بحرانی‌ترین شرایط قرار دارد و در صورت تعلل در رسیدگی به این امر در این منطقه با بحران‌های جدی اجتماعی و مهاجرت مواجه خواهد شد.

عبداللهی تاکید کرد: بیش از 50 روستا توسط تانکرهای آب تامین می‌شود و طبق گزارش‌های موثق شهرستان هریس از کم‌آب‌ترین مناطق این استان می‌باشد.

نماینده مردم اهر و هریس گفت: به وزارت کشاورزی تذکر می‌دهم که بررسی مشکلات سد شهرستان هریس را که از ابتدای انقلاب اسلامی مراحل ساخت آن آغاز شده اما به علت ضعف مطالعات مهندسی دچار نفوذ آب شده است، در دستور کار قرار دهد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار