استاندار قم عنوان کرد؛

پلیس مقتدر، امین مردم شعار هفته ناجا /اجرای ۷۰ برنامه اجتماعی فرهنگی هفته ناجا در قم

پلیس مقتدر، امین مردم شعار هفته ناجا /اجرای ۷۰ برنامه اجتماعی فرهنگی هفته ناجا در قم

صادقی گفت:بیش از 70 برنامه اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، ترافیکی و غیره طی این هفته در استان قم اجرا می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در پیام سید مهدی صادقی استاندار قم آمده است:هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات و تجلیل از خدمات تشکیلات مقتدر و با صلابتی است که نام پرافتخار آن به عنوان سروش امنیت و آسایش، مظهر اقتدار و رافت و رحمت نظام اسلامی را در اذهان تداعی می کند.

استاندار قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثـارگران عزیز نـاجا، فرا رسیدن هفـته نیروی انتظامی را به فرمانده انتظامی استان و مجموعه همکاران، فرماندهان و کارکنان شجاع و زحمتکش این نیرو تبریک و تهنیت عرض نموده است.

پیام ادامه یافته است: دلاور مردان جان بر کفی که با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر و سلحشوری های بی وقفه خود، زمیـنه اقتدار و امنیت کشور را فراهم می نمایند.

سیزدهم تا نوزدهم مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری و «پلیس مقتدر، امین مردم» به عنوان شعار این هفته انتخاب شده است. بیش از 70 برنامه اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، ترافیکی و غیره طی این هفته در استان قم اجرا می شود.

صادقی با قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده آن نیرو در راه تامین و استقرار نظم و امنیت و رفاه و آسایش زائران و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران، ابراز امیدواری کرده است: در پرتو الطاف ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام وظایف و رسالت های خطیر کاری و نیز فراهم ساختن زمینه های پیشرفت و توسعه روزافزون استان مقدس قم، موفق و سربلند باشید و توفیق الهی قرین راهتان باشد.

انتهای پیام /ح

نیروی انتظامی دژ مستحکم کشور در برابر مجرمان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار