رئیس اداره تمرکز و توزیع آگهی‌های دولتی:

توزیع عادلانه آگهی‌ها در مطبوعات با جدیت دنبال می‌شود

رئیس اداره تمرکز و توزیع آگهی‌های دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توزیع عادلانه آگهی‌ها در مطبوعات یک ضرورت است که با جدیت دنبال می‌شود.

توزیع عادلانه آگهی‌ها در مطبوعات با جدیت دنبال می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیامک گودرزی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از واحد مطبوعات و امور آگهی‌ها استان بوشهر اظهار داشت: آگهی‌ها برای رسانه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نگاه ویژه‌ای به بخش وجود دارد. توزیع آگهی‌ها براساس دستور العمل‌ها و چارچوب‌های خاص خود یکی از مهمترین وظایف ما در حوزه امور آگهی‌ها است که تلاش داریم با دقت بالایی انجام شود.

رئیس اداره تمرکز و توزیع آگهی‌های دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: واحد امور آگهی‌ها از واحد‌های شلوغ ادارات فرهنگ و ارشاد است و مراجعه‌کنندگان بسیار زیادی دارد. ما وظیفه داریم که با رعایت عدالت توزیع آگهی‌ها ضمن جلب رضایت آگهی‌دهنده و نیز نشریه نسبت به انجام مطلوب این وظیفه خطیر با صبوری و بردباری اقدام کنیم.

محمد نجفی کارشناس امور مطبوعات و اشرف زنده‌بودی کارشناس امور آگهی‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد بوشهر گزارشی از روند اجرایی و نحوه تقسیم آگهی‌ها به صورت هفتگی و ماهانه ارائه کردند.

انتهای پیام /پ

توزیع عادلانه آگهی‌ها در مطبوعات با جدیت دنبال می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.