تولید و اشتغال با مدیریت جهادی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ادامه توسعه، اشتغال و تولید به مدیریت جهادی و تلاش بیشتر مسئولان استان نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  استاندار در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: تولید و اشتغال از موضوعات مهم و اساسی مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است که باید به جد پیگیری شود و این موضوع تنها با کمک مسئولان و مدیریت جهادی محقق می‌شود.


علی محمد احمدی با بیان اینکه مصوبات جلسه قبل باید در جلسه بعد به صورت شفاف ارائه شود افزود: دستگاه‌های ذی ربط در بحث کارورزی برای اطلاع رسانی بیشتر مردم از این سامانه اطلاع رسانی کنند.


وی با اشاره به اینکه بودجه اشتغال باید به صورت هدفمند سرمایه گذاری شود گفت: تمامی دستگاه اجرایی موظفند تا ۱۵ روز آینده با تمام ساختارهای مرتبط جلساتی را ارائه و نظرات را در کارگروه بعد ارائه دهند.


احمدی گفت: دستگاه‌های زیربط در بحث اشتغال در خصوص برنامه‌های کارورزی از استان‌های پیش رو در این زمینه استعلام دریافت کنند و ظرف یک هفته به کمیته اقتصادی استان تحویل تا دستورالعمل‌ها بررسی و ابلاغ شود.


مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این نشست با بیان اینکه ۱۷۹ واحد پذیرنده در این طرح شرکت دارند گفت: تاکنون در طرح کارورزی شش هزار و ۷۷۹ نفر نام نویسی کرده اند.


مظاهری هدف از اجرای طرح کارورزی را مهارت آموزی افراد فارغ تحصیل جویای کار عنوان کرد و افزود: کار فرمایان نیاز به کارآموزان حرفه‌ای دارند که با راه اندازی این سایت همه فارغ تحصیل‌ها می‌توانند مهارت‌های لازم را فراگیرند.


وی افزود: حقوق، مزایا و بیمه کارآموزانی که در کنار کارفرمایان مشغول به کار هستند از طریق اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/د

تولید واشتغال  از مورد مهم واساسی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار