به مدت یک ماه؛

نمایش مناسبتی «اسب‌ها» در تالار هنر اصفهان اجرا می شود

مدیر تالار هنر اصفهان از اجرای تئاتری با مضمون عاشورایی با نام «اسب‌ها» به کارگردانی محسن عرب زاده در تالار هنر اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا رهبری  با بیان اینکه به مناسبت ایام محرم و صفر نمایشی با مضمون عاشورایی در تالار هنر اصفهان به صحنه می‌رود، اظهار داشت: نمایش «اسب‌ها» نوشته محمد رحمانیان نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و مدرس تئاتر است که با طراحی و کارگردانی محسن عرب‌زاده به مدت یک ماه در تالار هنر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تئاتر  به شیوه خاصی نگارش شده به نوعی که در این نمایش وقایع کربلا از زبان اسب‌ها بازگو می‌شود، افزود: این نمایش به نوعی روایت و تحلیل رفتار انسان هایی است که به ظاهر از واقعه دورند اما باید تکلیفشان را با اصل ماجرا یعنی جدال ابدی حق و باطل مشخص کنند.

مدیر تالار هنر اصفهان با بیان اینکه این نمایش با توجه به متن زیبا و خاص خود می‌تواند مخاطب جدیدی را به گروه مخاطبان تئاتر دینی اضافه کند، تاکید کرد: همچنین نویسندگان نمایشنامه می‌توانند از جسارت نویسنده برای نگارش و ارائه تصویر از بخش‌های ناگفته واقعه عاشورا در این تئاتر الگو بگیرند.

مدیر تالار هنر اصفهان به بازیگران این تئاتر اشاره و بیان داشت: در این تئاتر بازیگران مطرحی حضور دارند و احمدرضا رافعی بروجنی، مژگان نوایی، حسن محمدی، حسین نصر اصفهانی، بهزاد سیفی، حسن جویره، احسان جانمی و لیلا قربانی در «اسب‌ها» یه ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در کنار شخصیت‌های اصلی، ۴۰ نفر نیز در نقش اسب به ایفای نقش  در این تئاتر می‌پردازند.

گفتنی است تئاتر «اسب‌ها» به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی محسن عرب‌زاده از ۱۲مهر تا ۱۲ آبان‌ماه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه درسالن اصلی تالار هنر اصفهان واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار