مقاومت پیکه در برابر جدایی اجباری از تیم ملی

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا،در واکنش به منتقدان خود گفت تسلیم فشارها برای ترک تیم ملی اسپانیا نمی شود.

به گزارش خبرنگاردنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،جرارد پیکه یکی از طرفداران جدایی کاتالونیا از اسپانیا است و به همین دلیل مورد انتقاد تند هواداران تیم ملی اسپانیا قرار گرفته و حتی از او خواسته شده تیم ملی اسپانیا را ترک کند، اما مدافع ملی پوش بارسا گفته است تسلیم این فشارها نخواهد شد و قصد ندارد از تیم ملی کناره گیری کند.


او که برای بازی با آلبانی در مقدماتی جام جهانی 2018 در اردوی اسپانیا حاضر شده بود در کنفرانس خبری گفت: اولین روز تمرین سخت بود.هیچ کسی دوست ندارد مورد مخالفت مردم قرار بگیرد. شنیدن توهین از سوی هواداران خوشایند نیست.


اما این چالشی برای من است. می خواهم به هر نحوی که می توانم به تیم ملی کمک کنم، و در راس همه در زمین بازی.از 15 سال قبل به تیم ملی اسپانیا آمده ام و اینجا برای من مثل یک خانواده است. یکی از بزرگترین دلایل آمدن من به اینجا هم همین (صمیمیت) بود.


"تعهد من به اسپانیا همواره بالا بوده است. افتخار می کنم عضوی از تیم ملی اسپانیا بوده ام به تعهد و وفاداری من شک نکنید."


پیکه افزود:"من به خداحافظی فکر کرده ام. شما باید تمام گزینه ها را ارزیابی کنید، اما بعد از فکر کردن به آن، به این نتیجه رسیدم که بهترین چیز این است که به حضور در تیم ملی ادامه بدهم."


مدافع بارسلونا درباره جدایی کاتالونیا نیز گفت: "اسپانیا و کاتالونیا مانند یک پدر و پسر هستند که پسر می خواهد خانه را ترک کند. اگر با او صحبت کنید شاید او این کار را نکند.
"مهمترین چیز احترام و گفتگو است. ما باید یکدیگر را درک کنیم."
انتهای پیام/

پیکه :از تیم ملی کناره گیری نمی کنم



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار