۶۵ درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به عقبه مرز است

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه 65 درصد کشفیات موادمخدر مربوط به عقبه مرز است گفت: قاچاق سوخت و قاچاق کالا از مرزهای خراسان جنوبی صفر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سرهنگ علی‌اصغر مسروری فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا گفت: هفته ناجا از جمعه 14 مهر آغاز و تا 20 مهرماه ادامه دارد و شعارهفته نیروی انتظامی امسال "پلیس برای امنیت، امنیت برای همه" است.


وی افزود : استان خراسان جنوبی 465 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که خوشبختانه به دلیل آمادگی مرزبانان و هماهنگی و همدلی مرزبانان و مرزنشینان و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نیروهای مسلح از امن‌ترین مرزهای کشور است و در حوزه موادمخدر شاهد  کاهش 26 درصدی قاچاق مواد مخدر در این مرزها هستیم که مواد کشف شده نیز از استانهای همجوار وارد خراسان جنوبی شده است.


مسروری گفت : مشکل سوء امنیتی در مرزهای خراسان جنوبی وجود ندارد .


فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی همچنین از اجرای 110 برنامه در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: برگزاری رزمایش اقتدار، ویزیت رایگان بیماران، توزیع بسته های کمک آموزشی بین دانش آموزان نیازمند عشایری و نشست با سران عشایر و طوایف مرزی از مهمترین برنامه های این هفته است.


وی مشکل بیشتر مرزنشینان بیکاری، بی‌آبی و خشکسالی است و مرزبانی آمادگی دارد در هر اقدامی برای اقتصاد و معیشت مرزبانان همراهی کند.
انتهای پیام/ک

قاچاق سوخت و قاچاق کالا از مرزهای خراسان جنوبی صفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.