تنیسور خوزستانی سهمیه مسابقات پاراآسیایی را کسب کرد

بانوی ورزشکار خوزستانی موفق شد سهمیه پاراآسیایی در رشته تنیس روی میز را کسب نماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زهرا کرم زاده، نایب رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان گفت: 14 تنیسور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز معلولان کشور حاضر شدند که از این تعداد 6 ورزشکار و از جمله شیما سیاهی زاده، تنیسور خوزستانی برای حضور در رقابت های پاراآسیایی انتخاب شدند.

وی در خصوص این تنیسور خوزستانی بیان داشت: خانم سیاهی زاده به شدت در حال تمرین کردن است و تلاش می کند در اولین حضور خود در میادین بین المللی نتیجه خوبی کسب نماید.

کرم زاده تصریح کرد: این ورزشکار استان در کلاس 4 رقابت های تنیس روی میز معلولان به میدان می رود و رقیبان بسیار قدرتمندی از کشورهای چین و کره جنوبی را در پیش رو دارد.

نایب رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان به برگزاری مسابقات پاراآسیایی در رشته های شنا، وزنه برداری، دو و میدانی، تنیس روی میز و بدمینتون اشاره کرد و اذعان داشت: محمود احمدی بلوطکی، حسین شریفی، آرمان کوراوند و سجاد جرفی 4 ورزشکار دیگر استان هستند که در رشته دو و میدانی این رقابت ها به میدان می روند.

گفتنی است هدایت تیم ملی تنیس روی میزایران در مسابقات پاراآسیایی بر عهده زهرا کرم زاده (نایب رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان) خواهد بود.

مسابقات پاراآسیایی 2017 از روز 16 آذرماه به میزبانی کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.