دعوت 10 والیبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی

رئیس هیات والیبال استان ایلام اعلام کرد : 10 والیبالیست ایلامی در بخش آقایان و رده سنی نوجوانان به دومین اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.

دعوت 10 والیبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امین حمیدپورگفت : امیربهادر اقبالی، امیررضا چگینی، امیرعباس رضایی ، پژمان یاسمی، حمید حدیژه، حمیدرضا سعادتی، سامان مظلومی، سینا خسروی، علیرضا کیانی و مبین فتاحی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.


وی افزود: همچنین در بخش بانوان نیز پردیس الله مرادی و زینب بسطامی به اولین اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.


حمید پور تاکید کرد : دومین مرحله اردوی تیم ملی بانوان رده سنی نوجوانان بزودی برگزار می شود و با توجه به استعداد این بازیکنان و شناسایی ظرفیت آنان احتمال حضور قطعی پردیس الله مرادی در این اردو و حضور در تیم ملی وجود دارد.


وی اظهار کرد : عملکرد خوب این هیات در یک بازه زمانی کوتاه باعث فعال شدن کادر فنی و ورزشکاران شده و با توجه به برگزاری و اعزام تیم ها به مسابقات مختلف امیدواریم بزودی شاهد رشد این ورزش و کسب مقام های شایسته در سطح کشور باشیم.


وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات و اعزام تیم ها به مسابقات باعث کسب تجربه و شناسایی استعدادهای این ورزش شده است، گفت: برگزاری مسابقات جام رمضان ادارات و دسته جات آزاد، برگزاری سومین جشنواره مسابقات مینی والیبال (نونهالان) دختر و پسر و برگزاری اردوی انتخابی بانوان رده سنی جوانان در 2 مرحله در شهرستان ایلام از جمله اقدامات این هیات است.


انتهای پیام/ه


درخشش والیبالیست های ایلامی در تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.