تمام کشورهای منطقه کمک‌کار صدام در جنگ علیه ملت ایران بودند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اعلام کرد : تمام کشورهای منطقه کمک‌کار صدام در جنگ علیه ملت ایران بودند .

تمام کشورهای منطقه کمک‌کار صدام در جنگ علیه ملت ایران بودند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛محمدرضا شرف بیانی گفت : صدام 18 هزار کیلومتر مربع از خاک جمهوری اسلامی ایران را اشغال کرد یعنی دو برابر سرزمین فعلی لبنان که دارای 9 هزار متر مربع وسعت است و 24 برابر سرزمین بحرین که 750 کیلومتر مربع وسعت دارد و 20 برابر سرزمین قطر که 900 کیلومترمربع وسعت دارد.

وی افزود : حال سئوال این است که چرا با وجود اینکه 31 کشور اذعان کرده‌اند که به کشور عراق کمک کرده‌اند، با اینکه 80 میلیارد دلار کمک بلاعوض به صدام شد و با وجود اینکه یک منطقه نفتی بی طرف که روزانه 500 هزار بشکه نفت از آن صادر می‌شد، توسط عربستان و کویت در اختیار صدام قرار داده شد، عراق پیروز نشد؟ عقل و منطق می‌گوید باید صدام پیروز می‌شد و ادعای صدام مبنی بر حضور ارتش عراق 48 ساعت پس از آغاز جنگ درست از آب در می‌آمد و آنچه را که صدام پیش بینی کرده بود، درست بوده است.

وی تاکید کرد : بنابراین وقتی صدام آمد و گفت من ظرف 48 ساعت دیگر در تهران با شما مصاحبه می‌کنم، از نظر عقلی به واسطه امکانات آنها قابل درک است، چه عاملی باعث شد دشمن پیروز نشود؟ اگر این موضوع رو تحلیل کنیم، به یک واقعیت می‌رسیم و آن واقعیت، عنصر اصلی و اساسی در روحیه معنوی و الهی مردم ما بود که امروز هم ما را در جبهه‌های مختلف و علی الخصوص در جبهه مقاومت پیروز کرده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.