دبیر انجمن ترجمه و زبان‌های خارجی حوزه علمیه قم عنوان کرد؛

برگزاری رونمایی کتاب تورات، انجیل و قرآن در قم

حجت الاسلام توحیدی نژاد از برگزاری رونمایی، معرفی و نقد کتاب تورات، انجیل و قرآن در روز ۱۵ مهر ماه امسال خبر داد.

رونمایی از کتاب تورات، انجیل و قرآن در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام علی توحیدی‌نژاد دبیر انجمن ترجمه و زبان‌های خارجی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت‌های انجمن علمی ترجمه و زبان‌های خارجی گفت:تقویت و توسعه نظریه‌پردازی، پرسشگری و نقد و مناظره مبتنی بر آموزه‌های دینی، شناسایی استعدادها و ذخایر حوزه، بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های تخصصی حوزه و تقویت ارتباط بین عالمان برجسته و فضلای حوزه از اهداف این انجمن است.

دبیر انجمن ترجمه و زبان‌های خارجی حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات دیگر انجمن عنوان کرد: کتاب‌ شیوه‌های تدریس زبان به طلاب ایرانی چاپ شده و آموزش تخصصی اصول و مبانی ترجمه، آشنایی با مقاله‌نویسی، ترجمه کتاب خشونت در اسلام و آشنایی با نرم‌افزارهای دوسویه از جمله نشست‌های برگزار شده انجمن است.

وی یادآورشد: این انجمن در زمینه زبان‌های خارجی اقداماتی انجام می‌دهد و 70 عضو پیوسته و 100 عضو وابسته دارد.

توحیدی‌نژاد از برگزاری رونمایی، معرفی و نقد کتاب تورات، انجیل و قرآن(سه کتاب و یک داستان) روز یکشنبه 15 مهر ماه خبر داد و اضافه کرد: حجج الاسلام رضا برنجکار، محمدعلی رضایی اصفهانی و حبیب رضا ارزانی به عنوان ناقدان این نشست هستند.

رونمایی، معرفی و نقد کتاب تورات، انجیل و قرآن روز یکشنبه 15 مهر ماه ساعت 15 در سالن کنفرانس انجمن‌های علمی حوزه واقع در بلوار جمهوری، کوچه دو، فرعی اول برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

برگزاری معرفی و نقد کتاب «تورات، انجیل و قرآن»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار