نشست شورای معتمدین پلیس شهرستان ایوان

نشست شورای معتمدین پلیس شهرستان ایوان با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان و جمعی از معتمدین در محل فرمانداری ایوان برگزار شد.

نشست شورای معتمدین پلیس شهرستان ایوان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در این نشست اعلام کرد :جایگاه معتمدین درسطح جامعه جایگاه والایی است ونقش سازنده ای را می توانند در برقراری امنیت ایفا نمایند.


حسن کاظمی با اشاره به برخورد پلیس بامجرمان گفت :برخورد پلیس در سطح جامعه یک تسکین دهنده است وبه صورت مستمر موثر نمی باشد چرا که پیشگیری اجتماعی که بزرگان انجام می دهند سازنده تر است و ورود انان به مسائل می تواند بسیاری از مناقشات را مدیریت کند.

وی افزود :بزرگان ومعتمدین می توانند یار و یاور پلیس باشند چرا که ارتباط معتمدین با پلیس سرعت عمل پرسنل را در راستای جلوگیری از وقوع جرم بالا می برد.


سرهنگ عالیپور فرمانده انتظامی،شهرستان ایوان هم در این جلسه گفت:باتوجه به افزایش روزافزون مسائل اجتماعی که در نتیجه افزایش جمعیت روستاها و شهرها به وجود می آید بخشی از نظارت دستگاه امنیتی از جمله پلیس کاهش پیدا نمایدکه نیازمند حضور ورود معتمدین درجامعه است.

احسان اکبری فرماندار ایوان هم به نقش بزرگان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: معتمدان وبزرگان در دوران انقلاب تلاش های زیادی را انجام دادندو نقش سازنده ای را ایفا نمودندوحتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام و دولت به حضور بزرگان در عرصه های مختلف نیازمند است.


انتهای پیام/ه


نقش ریش سفیدان در برقراری امنیت و آرامش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.