بیشترین بارندگی در رامسر و نوشهر

شهرستان‌های رامسر و نوشهر با ۳۸۴ و ۱۹۳ میلی متر باران بیشترین بارندگی را از سه روز گذشته تا صبح امروز در مازندران به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بسطامی رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بیشترین میزان بارش باران در شهر‌های غربی مازندران از سه روز گذشته تا صبح امروز مربوی به شهرستان رامسر با ۳۸۴ و نوشهر با ۱۹۳ میلی متر گزارش شده است.


وی با اشاره به تقویت سامانه بارشی و جابجایی این موج به سمت مناطق مرکزی و شرقی این استان از عصر دیروز که موجب تشدید باران در این مناطق شد، افزود: به دلیل کاهش دمای هوا در ارتفاعات مازندران به ویژه در مناطق غربی بارش‌ها به صورت برف بوده که در برخی مناطق کوهستانی تا ۵۰ سانتی متر برف گزارش شده است.


رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش‌ها هم اکنون در مناطق ساحلی و جلگه‌ای به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف گزارش شده است، گفت: از اواخر امروز این سامانه بارشی به تدریج ضعیف شده و از امشب آسمان مازندران صاف شده به طوریکه از فردا جمعه ۱۴ مهر تا اواسط هفته آینده آسمان صاف همراه با افزایش تدریجی دما خواهد بود.


بسطامی با اشاره به نسبتا مواج بودن دریای خزر هم اکنون اشاره کرد و افزود: از اواخر عصر امروز به تدریج از ارتفاع امواج کاسته شده و از امشب فعالیت صید و صیادی مجاز است.


انتهای پیام/ع


بارش ۳۸۴ و ۱۹۳ میلی متری باران در رامسر و نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار