رئیس اتاق اصناف استان اصفهان:

اعلام آمادگی 6000 عضو اتحادیه املاک برای ایجاد کسب و کار نوین

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: اتحادیه املاک با حدود 6 هزار عضو برای آغاز مسیرهای جدید در زمینه کسب و کارهای نوین اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری در رابطه با تعامل سازنده اصناف با کسب و کارهای نوین اظهار کرد: امروزه کسب و کارهای نوین به واسطه پیشرفت تکنولوژی در حال گسترش هستند و اتاق اصناف نیز نگاه ویژه‌ای به کسب و کارهای نوین دارد.

وی در همین راستا افزود: حضور هیأت رئیسه جدید اتاق اصناف با زمان تغییر و تحولات بازار و شیوه‌های کسب و کار مقارن شده است و این تغییرات در شیوه کسب و کارها نیز نمود یافته است.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان خاطر نشان کرد: در رویکرد جدید اتاق اصناف کمیسیون‌های 6گانه اتاق اصناف از حالت صوری خارج شده و فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند و همین امر باعث شده است تا دستاوردهای این فعالیت‌ها به وضوح در اتاق اصناف و اتحادیه‌ها احساس شود.

وی رویکرد اصلی کمیته تحقیق و توسعه در شرایط موجود را مطالعه دقیق بر روی بازار و کسب و کارهای نوین در اصناف عنوان کرد و گفت: از کمیته تحقیق و توسعه خواستار پیگیری مستمر و عملیاتی طرح‌های مطرح شده هستیم.

جهانگیری اذعان داشت: اتحادیه املاک با حدود 6 هزار عضو برای آغاز مسیرهای جدید در زمینه کسب و کارهای نوین اعلام آمادگی کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کسب وکارهای خطی در آینده نزدیک از عرصه بازار خارج می‌شوند، بیان کرد: ازآنجایی‌که در آینده کسب و کارهای نوین جایگزین کسب و کارهای خطی می‌شود لذا اصناف نباید در مقابل این تغییرات مقاومت کنند بلکه باید با آن همراه شده و از این تغییرات منتفع گردند و روحیه رقابت‌پذیری خود را حفظ کنند.

 

انتهای پیام/م 

 

کسب و کار نوین جایگزین کسب و کار خطی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.