در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری:

٤٥ هزار عنوان کتاب ارائه می‌شود

٤٥ هزار عنوان کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود.

ارائه ٤٥ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری، ٤٥ هزار عنوان کتاب از سوی ٤٠٠ ناشر، شامل ٣٧٥ ناشر ملی و ٢٥ ناشر استانی در ٢٠٠ غرفه به نمایش در می‌آید.

وی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه، ٦ میلیارد ریال بن ویژه خرید کتاب در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته ٢٠ درصد رشد دارد.

کارگران با اشاره به تخفیف ٣٠ تا ٥٠ درصدی قیمت کتاب‌ در این نمایشگاه یادآور شد: همزمان با این نمایشگاه ١٢ کتابفروشی در سطح شهرکرد، کتاب‌های خود را با همین میزان تخفیف به فروش می‌رسانند.

وی اضافه کرد: به منظور تسهیل در خدمت رسانی، جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی و افزایش رضایتمندی عمومی، پیش فروش بن‌های الکترونیکی خرید کتاب از ١٤ تا ٢٠ مهرماه جاری از طریق نشانی اینترنتی bon.tibf.ir صورت می‌گیرد.

کارگران گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی محرم، عصر عاشورایی، نقد کتاب، رونمایی از کتاب، نمایشگاه عکس عاشورایی، برپایی غرفه اقتصاد مقاومتی، معرفی کارآفرینان برتر و دایر کردن کارگاه مشاغل خانگی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: یازده دوره گذشته نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری با استقبال خوب مردم مواجه شد و سال گذشته نیز با فروش حدود ١٠ میلیارد ریال، رکورد فروش کتاب در استان شکسته شد.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری از ۲۴ تا ۲۹ مهر ۹۶ و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرکرد دایر می‌شود.

انتهای پیام/ز

ارائه ٤٥ هزار عنوان کتاب از سوی ٤٠٠ ناشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار