بدهی 9 میلیارد تومانی طرح پل سوم بشار یاسوج

طرح پل سوم بشار یاسوج 9 میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: طرح پل سوم بشار یاسوج دارای بیش از ۹ میلیارد بدهی است و اگر این طرح برای مسئولان اهمیت دارد، نیاز به همراهی مسئولان و اعتبارت است.


محمد علی علیمردانی افزود: با پیگیری های انجام شده در سال ۹۵، ۲ میلیارد تومان اعتبار از مرکز دریافت شد و همچنین ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استان به این طرح اختصاص یافت.


وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک کیلومتر آزاد راه ندارد، ادامه داد: طرح اتصال آزاد راه یاسوج به آزاد راه شیراز- اصفهان را می‌توانیم در این استان عملیاتی کنیم که برای اجرایی شدن این طرح از دو روش استفاده از ۳۰ درصد اعتبار دولتی و ۷۰ درصد بخش خصوصی و روش ۱۰۰ درصد بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.


علیمردانی اضافه کرد: ۶۰۰ میلیون تومان برای انجام مطالعات این طرح و گرفتن مشاور نیاز است که تحقق این امر به سرمایه گذاری در این حوزه کمک می کند.


فرماندار بویراحمد هم گفت: این طرح به لحاظ رفع مشکلات ترافیکی اهمیت زیادی برای مرکز استان دارد که اگر دو میلیارد تومان به آن اختصاص داده شود این طرح به سرانجام می‌رسد.


وی ادامه داد: اگر الان با دو میلیارد تومان این طرح را به اتمام نرسانیم، بعداً با ده میلیارد تومان هم به نتیجه‌ای نمی‌رسد، که ضرورت دارد در این زمینه نیز تدابیری اندیشیده شود.


بیش از یک دهه از عمر پروژه پل سوم بشار یاسوج می‌گذرد، اما این طرح هنوز به بهره برداری نرسیده است.

انتهای پیام/د

پل سوم بشار یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.