فرانس 24:

سفر ترامپ به پورتوریکو، از خشم مردم این جزیره نکاسته است

سفر رئیس‌جمهور آمریکا به جزیره پورتوریکو دو هفته پس از طوفان ماریا، از خشم مردم این منطقه نکاسته است.

سفر ترامپ به پورتوریکو، از خشم مردم این جزیره نکاسته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24، سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به جزیره پورتوریکو دو هفته پس از توفان ماریا، از خشم مردم این منطقه طوفان زده نکاسته است. گزارشگر این شبکه گفت: بیش از دو هفته از عبور توفان ماریا از پورتوریکو می گذرد، اما زندگی مردم این جزیره همچنان به حالت عادی بازنگشته است. برق و آب در برخی مناطق پورتوریکو همچنان قطع است.

یکی از ساکنان پورتوریکو در این باره گفت: برق فقط در پنج درصد از مناطق این جزیره وصل است. این در حالی است که دو هفته از عبور توفان می گذرد. شاید تا 6 ماه دیگر 50 درصد ساکنان پورتوریکو از داشتن برق بهره مند شوند و تا 8 ماه دیگر 65 درصد. شاید این میزان تا یک سال دیگر هم به 100 درصد نرسد.

ارزیابی خسارات وارده به این جزیره و دسترسی به برخی مناطق پورتوریکو دشوار است. این موضوع، مشکل جمع آوری اطلاعات از وضع منطقه را کند کرده است. اوضاع در کوهستان های پورتوریکو نیز بهتر از سایر نقاط نیست. دسترسی به آب آشامیدنی و اقلام ضروری دشوار است. با این وجود شماری از مردم تلاش می کنند به زندگی عادی خود بازگردند.


توفان سهمگین ماریا ضربه ای سنگین به اقتصاد این جزیره بود و این در حالی است که پورتوریکو پیش از توفان نیز منطقه ای بسیار بدهکار بوده است.

انتهای پیام/
بی فایده بودن سفر ترامپ به پورتوریکو پس از طوفان ماریا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار