افزایش 8 درصدی میزان مصرف CNG در زنجان

مدیر شرکت پخش فروآرده های نفتی استان از افزایش 8 درصدی میزان مصرف CNG در استان طی سه ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛محمود آقا محمدیان مدیر منطقه از افزایش مصرف فرآورده های نفتی بخش حمل و نقل در ۳ ماهه دوم سال خبر داد و گفت: میزان مصرف بنزین در ۹۰ روز تابستان در سالجاری ۱۹۰ میلیون و ۹۲۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۷۲ میلیون و ۴۴۰ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک روند افزایشی ۱۱ درصد در مصرف بنزین استان دارد .

محمدیان همچنین به افزایش ۱۶ درصدی مصرف نفتگاز ۳ ماهه دوم سال اشاره و تصریح کرد:میزان مصرف در سالجاری ۲۳۶ میلیون و ۷۵۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۲۰۲ میلیون و ۹۴۰ هزار لیتر بوده که نشان از یک افزایش ۳۳ میلیون و ۸۱۰ هزار لیتری دارد .

وی در ادامه مصرف نفت سفید را در ۳ ماهه دوم سالجاری کاهشی برشمرد و بیان داشت کاهش ۵ درصدی مصرف بنزین حاکی از مصرف ۱۹ میلیون و ۵۶۰ هزار لیتر سالجاری و ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر مدت مشابه سال قبل می باشد .

مدیر شرکت پخش فرائرده های نفتی استان همچنین مصرف نفتکوره را افزایشی برشمرد و افزود: میزان مصرف ۷ میلیون و ۳۶۰ هزار لیتر در ۳ ماهه دوم سالجاری و ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر در مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده که حاکی از یک رشد ۳۹ درصدی مصرف می باشد .

محمدیان با اشاره به مصرف ۸ هزار و۹۹۷ تن گازمایع در سال ۹۵ و ۸ هزار ۱۵۲ تن در سالجاری مصرف این فرآورده را دارای یک کاهش ۹ درصدی  اعلام کرد.

محمود آقا محمدیان در انتها به میزان مصرف CNG استان اشاره و تصریح کرد :میزان مصرف این فرآورده در سالجاری ۱۳ میلیون و ۵۳۰ هزار متر مکعب و مدت مشابه سال قبل ۱۲ میلیون و ۴۹۰ هزار مترمکعب بوده که این قیاس مصرف نشان از ثبت روند رشد ۸ درصدی در مصرف استان دارد .

 

انتهای پیام/ن

 

افزایش مصرف بنزین در زنجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.