استاندار کرمانشاه؛

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در قرار گاه نیروی انتظامی

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در قرار گاه نیروی انتظامی برگزار شد.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تبریک این هفته به پرسنل خدوم نیروی انتظامی گفت: ویژگی‌های نیروی انتظامی موجب ابهت و اقتدار نظام شده است.
وی در ادامه گفت: در کشور‌های دیگر تامین امنیت، اجرای قانون و عدالت اجتماعی جزو ارکان اصلی است، اما در نظام جمهوری اسلامی ایران، عمده این وظایف مهم بر عهده ناجا است.
استاندار کرمانشاه همچنین به گستردگی وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: حجم کار در نیروی انتظامی بسیار بالا و خطیر است و این حجم در هیچ دستگاه اجرایی دیگری وجود ندارد.
بازوند به مردمی بودن نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در سایه مردم داری و قانون مداری انجام وظیفه می‌کند، بنابراین صرفاً یک نیروی نظامی نیست بلکه یک نیروی مدنی و جامعه مدار است.
وی از نیروی انتظامی به عنوان پل ارتباطی میان مردم، نظام و حکومت یاد کرد و تصریح کرد:رشادت، جهاد و شهادت هنوز هم در کالبد ناجا جاری است و هر روز شاهد رشادت نیروی انتظامی برای صیانت و دفاع از نظام هستیم.
ضروری است که نیروی انتظامی، جریان سیال سرمایه گذاری را هموار کند چراکه توسعه و سرمایه گذاری در بستر امنیت به وجود می‌آید.
اگر به دنبال اقدار و قدرت هستیم، باید به مسائل اقتصادی توجه ویژه داشته باشیم، چراکه امروز تولید ثروت ایجاد قدرت می‌کند.
 
انتهای پیام/پ
 

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.