جامعه نیازمند شخصیت هایی چون شهید همدانی است

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان اظهار داشت: جامعه و نظام نیازمند شخصیت‌هایی چون سردار همدانی است.

جامعه نیازمند شخصیت هایی چون شهید همدانی است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرجی،جانشين فرماندهي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان با بیان اینکه پس از گذشت دو سال از شهادت سردار همدانی هنوز باور نمی‌کنیم که دیگر در بین ما نیست، اظهار کرد: احساسم بر این است که ایشان همیشه ناظر بر کارها و فعالیت‌های ماست.

وی مردمی بودن را یکی از بهترین خصوصیات سردار همدانی عنوان کرد و افزود: مردمی بودن سردار همدانی باعث جذب بسیاری برای دفاع از انقلاب و نظام شد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه برخی از افراد دور خود دیوار می‌کشند و مردمی نیستند، ادامه داد: سردار همدانی نه حریمی برای خود ایجاد کرد و نه دیواری دور خود کشید، او همیشه سعی می‌کرد با همه خصوصا جوانان ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه سردار همدانی به نحوی رفتار می‌کرد که همه علاقه‌مند رفتار و منش او بودند، تصریح کرد: سردار همدانی همیشه با عمل و رفتار خود به مخاطب خود آموزش می‌داد.

مهدی فرجی با بیان اینکه سردار همدانی همیشه با رفتار خود باعث تغییر رفتار دیگران به نفع اسلام و مقاومت می‌شد افزود: او شخصیتی بهنگام بود و همیشه به موقع تشخص می‌داد و عمل می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی با بصیرت خود به موقع در مقابله با فتنه 88 ورود کرد، یادآور شد: این شهید عزیز با مدیریت بالا فتنه 88 را خنثی کرد و کشور را از یک تنگنای بزرگ نجات داد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سردار همدانی یک مسوولیت مستقیم و میدانی در مقابله با فتنه 88 داشت و با کمترین هزینه برای نظام بهترین اقدام را انجام داد، گفت: افراد معدودی وجود دارند که بتوانند با کمترین هزینه بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.

سردار همدانی عمر و زندگی خود را فدای انقلاب و رهبری کرد

وی با بیان اینکه فتنه 88 فتنه‌ای بود که با گذشت سال‌ها هنوز آثار ترکش‌های آن وجود دارد، تاکید کرد: افراد معدودی مانند سردار همدانی وجود دارند که همه زندگی و عمر خود را فدای انقلاب و رهبری کنند.

فرجی با اشاره به اینکه سردار همدانی همیشه پیشگام بود و خود را فدای انقلاب و نظام می‌کرد، تصریح کرد: ایشان در بسیاری از مواقع مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت اما هیچ وقت از این بابت ناراحت نشد چون فقط برای رضای خدا و ولایت کار می‌کرد.

وی با بیان اینکه سردار همدانی هیچ وقت طلبکار نبود و گلایه‌ای در مورد این بی‌مهری‌ها نکرد، افزود: جامعه و نظام نیازمند شخصیت‌هایی چون سردار همدانی است.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمن اقتصاد و فرهنگ کشور را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه خاکریز‌های فرهنگی کشور به دست افراد نااهل و نامحرم افتاده و هر روز یک داستان برای نظام درست می‌کنند، سردار همدانی‌های معدودی داریم که مانند ایشان جان و عمر خود را فدای اسلام و انقلاب کنند.

وی با اشاره سالگرد شهید چیت‌سازیان و فاصله سنی شهید همدانی و شهید چیت‌سازیان، گفت: زمانی که شهید همدانی به شهید چیت‌ساز مسوولیت اطلاعات لشکر 32 انصارالحسین(ع) را داد شهید چیت‌سازیان 19 ساله بود؛ همه اعتراض کردند و گفتند یک بچه را مسوول معاونت اطلاعات لشکر کرده‌اید؟ اما سردار با این کار خود جوان‌گرایی و بها به این نسل را به همگان نشان دادند. 

فرجی با اشاره به اینکه سردار همدانی جوانان را سرمایه‌های کشور می‌دانستند و می‌گفتند باید روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم تا برای انقلاب و نظام مفید باشند، ادامه داد: این موضوع نیز در حوزه مقاومت بارز بود.

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی از جوانان در دفاع مقدس، بعد از دفاع مقدس و جبهه مقاومت به نحو احسن استفاده کرد، خاطرنشان کرد: ایشان به حوزه خواهران نگاه ویژه‌ای داشتند و می‌گفتند باید نسبت به این جمعیت حساس باشیم و برخی از مسوولیت‌های انقلاب را به آنها واگذار کنیم؛ این کار را نیز انجام داد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات فتنه 88 توسط خواهران حل شد، یادآور شد: بانوان در مقابله با فتنه 88 به مسوولیت خود به خوبی عمل کردند.

سردار همدانی به پیشکسوتان اهمیت می‌داد

وی با اشاره به اینکه پس از جنگ عده‌ای دچار فراموشی شدند اما سردار جزو آنها نبود، اظهار کرد: او همیشه برای پیشکسوتان و ایثارگران جنگ اهمیت قائل بود و برای نخستین بار در همدان مجمع پیشکسوتان را تشکیل داد.

فرجی با اشاره به اینکه سردار همدانی هیچ وقت کاری را به نام خود انجام نداد و همیشه به نام دیگران کار می‌کرد، گفت: این مرد بزرگ هیچ وقت به دنبال مطرح کردن خود نبود.

انتهای پیام/خ

شهید همدانی نمونه بارز در نظام بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.