صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در نخستین روز از هفته ناجا +عکس

در نخستین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در نخستین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی برگزار شد.

صبحگاه  مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در نخستین روز از هفته ناجا

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این مراسم گفت: امنیت ایران اسلامی نشأت گرفته از حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و اقتدار، توانمندی و هوشمندی نیرو‌های مسلح است.

سردار عزیزی با بیان اینکه امنیت بسترساز هرگونه فعالیت دیگر در عرصه اجتماع است و ناجا یکی از ارکان رکین امنیت است افزود: تولید امنیت وظیفه همگانی و حفظ و ارتقای آن یکی از مسئولیت‌های خطیر ناجاست که با مشارکت همگانی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه آحاد جامعه باید نسبت به ادای تکلیف شهروندی خود در حوزه ارتقاء نظم و انضباط اجتماعی اهتمام داشته باشداضافه کرد: کاهش جرایم برای سومین سال متوالی در سطح استان نشانگر همراهی بسیار خوب مردم استان و تلاش کارکنان نیروی انتظامی استان در حوزه امنیت است.

حجت الاسلام عبدالهی رئیس دادگستری کل استان مرکزی هم در این مراسم گفت: هفته ناجا را در حالی برگزار می‌کنیم که امروز تهدیدات امنیتی از سوی دشمنان انقلاب از مرز‌های کشور ما دفع شده است.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ایران اسلامی و فرماندهی ایشان برای نیرو‌های مسلح، افتخار و نعمت بزرگی برای ایران اسلامی است با بیان اینکه

وی با بیان اینکه مردم عزیزمان تلاش‌ها و ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم در حفظ امنیت را ارج می‌دهند و قدردان ایثارگری‌ها هستنداضافه کرد: استکبار جهانی بداند میلیون‌ها نفر، چون شهید حججی، همواره آماده دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام / ج

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.