شناسایی ۴۰۰۰ انشعاب برق غیرمجاز در اردبیل

۴۰۰۰ انشعاب برق غیرمجاز تنها در یک واحد امور برق استان اردبیل شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن محمدی سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل اظهار داشت: علی‌رغم کاهش میزان تلفات وارد شده به برق در استان اردبیل در حال حاضر نیز نیاز به برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه داریم تا بتوانیم میزان تلفات را به همین منوال کاهش دهیم.

وی افزود: طبق آمار به دست آمده از سال 92 تا سال 95 کاهش تلفات برق را شاهد هستیم و میزان این تلفات در سال گذشته به 12.8 درصد رسیده در حالی که در سال 92 در حدود 17 درصد بوده که این کاهش در طی این سال‌ها به صورت نزولی در حال کاهش بوده است و انتظار می‌رود از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد.

 سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود امسال نیز این آمار به 11 درصد برسد که در این زمینه نیازمند مشارکت عمومی مسئولان و عموم مردم هستیم چرا که تلفات وارد شده به هر دو صورت فنی و غیرفنی مشاهده می‌شود که در این شرایط هر دو عامل دخیل هستند.

محمدی بیان کرد: با توجه به این که درآمد سالانه شرکت توزیع برق اردبیل 120 میلیارد تومان است اگر انشعابات غیرمجاز در این زمینه انجام شود خسارت‌ةای قابل توجهی را متحمل خواهیم شد که غیرقابل جبران است که به همین منظور انتظار داریم هم‌استانی‌ها به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: کاهش میزان تلفات برق برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است که به همین منظور تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه در این زمینه امری لازم و ضروری است و امیدواریم با تلاش و همکاری همدیگر بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

 

انتهای پیام/ع

انشعاب برق غیرمجاز در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.