وکیل باشگاه تراکتورسازی :

مشکلی در مورد پرونده های بین المللی نداریم/ شکایت علی کریمی را پیگیری می کنیم

نجفی گفت: باشگاه در مورد پرونده های بین المللی مشکلی ندارد و فقط باید با شاکیان داخلی خود به تفاهم برسیم.

آرش نجفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکایت کریمی از تراکتورسازی اظهار کرد: شکایت علی کریمی برای صادر نشدن مجوز حرفه ای برای باشگاه تراکتورسازی بوده است. براین اساس قرار است در جلسه امروز با مدیران باشگاه تراکتورسازی شکایت او را بررسی کنیم همچنین با این بازیکن مذاکراتی خواهیم داشت تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

او ادامه داد: ما با درایت آجرلو مدیر عامل باشگاه توانستیم 7 میلیارد بدهی معوقه باشگاه را پرداخت کنیم و قسمتی از طلب بازیکنان داخلی سابق هم دادیم. به هر حال نظر آجرلو این بود که طلب بازیکنان داخلی هم پرداخت کنیم تا باشگاه با مشکل مواجه نشود.

باشگاه تراکتورسازی نیاز به حمایت فدراسیون فوتبال دارد 

وکیل باشگاه تراکتورسازی گفت: حجم عظیمی از بدهی های باشگاه پرداخت شد اما فدراسیون فوتبال هم باید تمهیداتی بیاندیشد تا بتوانیم با طلبکاران داخلی هم به توافق برسیم که به صورت قسط بندی مطالباتشان را بپردازیم.

نجفی بیان کرد: حق طبیعی بازیکنان است که معوقات مالی خود را بگیرند اما اگر ما بخواهیم همه بدهی ها را یک جا پرداخت کنیم در آن صورت حساب باشگاه خالی می شود و امکان واریز پول به حساب بازیکنان فعلی خود را نداریم.

او ادامه داد: با وجود اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس از حمایت دولت برخوردار هستند اما این دو باشگاه مشکلات مالی دارند. باشگاه تراکتورسازی برخلاف سرخابی ها باید به تنهایی درآمد زایی کند و فدراسیون فوتبال باید به این باشگاه کمک کند تا بتواند بدهی های خود را پرداخت کند.

مطالبات حمزه یونس را به طور کامل پرداخت کردیم 

وکیل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه هنوز مطالبات حمزه یونس پرداخت نشده است، بیان کرد: طلب این بازیکن به طور کامل پرداخت شد و باشگاه تراکتورسازی مشکلی در مورد پرونده شکایت بازیکنان خارجی سابق خود ندارد. همچنین دو پرونده شکایت در دادگاه عالی  ورزش داریم که پرونده شکایت کاردوسو در مرحله میانجگیری قرار دارد و پرونده آگرو سزار هم در مرحله شرح دلایل این شکایت است. من یک ماه دیگر به سوئیس می روم تا پرونده شکایت کاردوسو را پیگیری کنم تا از طریق مذاکره این پرونده حل شود.

نجفی درباره  محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی بیان کرد: محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه به پایان رسیده است و امکان جذب بازیکن در نیم فصل دوم را داریم. محرومیت باشگاه جزء اولین احکامی بود که فیفا علیه یک تیم ایرانی صادر کرد. به هر حال باشگاه ما طبق مقررات جدید نقره داغ شد و مدیران سابق باشگاه مقصران اصلی این محرومیت بودند. 

سهل انگاری مدیران سابق تراکتورسازی  منجر به محرومیت نقل و انتقالاتی شد 

او ادامه داد: محرومیت باشگاه تراکتورسازی به علت پرونده شکایت سه بازیکن سابق خارجی بود که مدیران قبلی با سهل انگاری خود قرارداد این سه بازیکن را بدون دلیل موجه ای یک طرفه فسخ کردند و به مدت 2 سال رسیدگی به این پرونده ها را رها کرده بودند. فیفا هم  با توجه به قوانین جدید، باشگاه تراکتورسازی را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرده است و این تیم اولین باشگاهی است که با این محرومیت مواجه شد.

نجفی بیان کرد: باشگاه پرسپولیس هم به علت ضعف مسئولان امور حقوقی و بین المللی خود با محرومیت مواجه شد و مدیران این باشگاه از اتفاقات باشگاه تراکتورسازی درس عبرت نگرفتند.

وکیل حقوقی تراکتورسازی درباره پیش بینی اش از محرومیت طارمی بیان کرد: به نظر نمی رسد که محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی لغو شود اما فیفا دستور موقت تعلیق محرومیت باشگاه را صادر می کند. همچنین بعید می دانم که در مورد طارمی دستور موقت برای تعلیق محرومیتش صادر شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: من حاضرم که وکالت طارمی برای حل محرومیتش برعهده بگیرم و پیشنهادم را  به طارمی دادم اما این بازیکن هنوز تصمیم نهایی نگرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
کریمی تازه شکایت کرده برواسه رای سال جدید فوتبالی شروع شده
آخرین اخبار