در هفته خوشنویسی؛

برپایی نمایشگاه بزرگ خوشنویسی در شوشتر

نمایشگاه بزرگ خوشنویسی به مناسبت هفته خوشنویسی در شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: نمایشگاه خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان شعبه شوشتر و تمامی استادان خوشنویسی این شهرستان از ٢١ تا ٢٧ مهر ٩٦ در تالار مهر و ماه شوشتر برگزار می گردد.

وی هدف از اجرای این نمایشگاه را تبادل هنری آثار، آشنایی با شیوه‎های مختلف خوشنویسی و ارتقاء سطح کیفی کارهای هنری هنرمندان است عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا از تمامی اساتید خوشنویسی شهرستان شوشتر دعوت می‌شود تا در این رویداد بزرگ شرکت کنند تا به همت همه هنرمندان چنانچه نمایشگاه با کیفیت برگزار شود و مسئولان فضا را مهیا کنند، این رویداد هنری را در سال‎های آینده از شهرستانی به استانی و سپس به ملی ارتقا دهیم.

بهرامی تصریح کرد: آثار هنرمندان در نمایشگاه با موضوع آزاد پذیرش ‎شده و این پذیرش تا امشب ( ١٥مهر ۹۶) انجام می‎گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اذعان داشت: انتخاب آثار قابل ارائه به تشخیص شورای انجمن خوشنویسان شعبه شوشتر خواهد بود.

این مقام مسئول از شرکت‎کنندگان خواست تا آثار خود را در قالب استاندارد در اندازه ۵۰ در ۷۰ به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند. آثار رسیده هنرمندان توسط انجمن قاب زده می‎شوند.

علی بهرامی اظهار کرد: مسئولیت نگهداری و فروش آثار بر عهده مدیریت بخش خصوصی می باشد.

وی در ادامه گفت: پذیرش آثار از ساعت ١٧ تا ٢٠ در فرهنگسرای مهر و ماه به آدرس شوشتر، انتهای کوی نیرو، کوی طلاب صورت خواهد گرفت.

بهرامی بیان کرد: در پایان نمایشگاه هدایایی به شرکت‎کنندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.