اعتراض کسبه خیابان خیام وسط قزوین

کسبه خیابان خیام وسط قزوین در اعتراض به تغییر مسیر حرکت خودروها در این خیابان و کسادی کسب وکارشان تجمع کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛کسبه خیابان خیام وسط قزوین در اعتراض به تغییر حرکت خودروها در این خیابان و کسادی کسب وکارشان تجمع کردند.این کسبه همچنین در اعتراض به این تصمیم شهرداری مغازه های خود را بستند.

چند ماهی است شهرداری قزوین برای کاهش ترافیک، حرکت خودروها را در این خیابان تغییر داده است.

نصرتی شهردار سابق قزوین گفته بود که با دستور استاندار سابق به عنوان رییس شورای ترافیک استان این طرح را اجرا کرده است.

همچنین مسولان شهرداری و استانداری اذعان دارند که با اجرای این طرح ترافیک کمتر شده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین نیز پیش از این گفته بود، تحلیل های نرم افزاری نشان می دهد با اجرای این طرح هم انسداد مسیر از بین رفته و هم ترافیک کم شده است.

این در حالی است که کسبه این خیابان می گویند که  این طرح فقط ترافیک در این مسیر را کم کرده و به جای آن ترافیک به خیابان های دیگر از جمله عدل و بلوار شمالی منتقل شده است.آنها همچنین معتقدند ، این طرح کسب و کار شان را کساد کرده است ، چرا که مردم بدلیل ترافیک و تغییر حرکت خودروها کمتر با خودروی شخصی در این خیابان تردد می کنند.

خیابانخیام قزوین یکی از خیابان های پر تردد و شلوغ این شهر است که پیش از این از سمت چهار راه عدل به طرف چهارراه خیام بود و چند ماهی است شهرداری این خیابان را بالعکس کرده است.

لازم بذکر است تجمع کسبه این خیابان با حضور نیروی انتظامیپایان یافت و از کسبه خواسته شد این مشکل را از طریق قانونی پیگیری کنند.

 

اعتصاب کسبه خیابان خیام وسط قزوین

اعتصاب کسبه خیابان خیام وسط قزوین

اعتصاب کسبه خیابان خیام وسط قزوین

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار