حمله رژیم سعودی با بمب‌های خوشه‌ای به صعده یمن

رژیم عربستان سعودی شنبه بخش‌هایی از مناطق مسکونی در استان مرزی صعده را هدف حمله با بمب‌های خوشه ‌ای قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی یمن، در ادامه جنایات رژیم سعودی در هدف قرار دادن مناطق مسکونی یمن با تسلیحات ممنوعه، منابع نظامی یمنی اعلام کردند بخش هایی از استان مرزی صعده هدف حمله با بمب‌های خوشه‌ای ارتش عربستان قرار گرفت. در این جنایت جدید ، ارتش سعودی با بمب های خوشه ای شهرستان مرزی باقم را هدف قرار داد و خسارت سنگینی به این منطقه وارد کرد.
 

این منابع تاکید کردند که منطقه آل عمر در شهرستان منبه هم هدف حمله موشکی ارتش عربستان سعودی قرار گرفته است. مسئولان نظامی یمنی سکوت جامعه جهانی در قبال ادامه جنایت های رژیم سعودی ضد مردم یمن با استفاده از تسلیحات ممنوعه را محکوم کردند.


همچنین؛ به گفته منابع نظامی یمنی، چند فروند بالگرد جنگی ارتش عربستان سعودی از نوع آپاچی امروز دستکم 100 راکت و موشک به منطقه مسکونی الربوعه در عسیر شلیک کردند. به دنبال این اقدام سعودی‌ها، ارتش و کمیته های مردمی یمن هم بخش‌هایی از اهداف سعودی در نجران را هدف قرار دادند، یک خودرو نظامی ارتش سعودی را منهدم کردند و چند تن از نظامیان سعودی را به هلاکت رساندند. همچنین محل استقرار نظامیان سعودی و مزدوران وابسته به آنها در نجران و جیزان هدف حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت.

از سوی دیگر رزمندگان یمنی یک خودرو نفربر سعودی‌ها را در منطقه الشرفه هدف حمله راکتی خود قرار دادند و شماری از نظامیان متجاوز عربستان را به هلاکت رساندند. توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین محل استقرار ارتش عربستان در منطقه العباده را هدف قرار داد و شماری را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

 

انتهای پیام/

 

ادامه جنایات آل سعود علیه مردم یمن با تسلیحات ممنوعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار