لحظه به لحظه با بورس:

تالارشیشه‌ای چراغ قرمز پوش ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۶۳.۵۰۴ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۵۶۴ واحدی رسید.

حافظ در آغاز معاملات روی خوش دیدبه گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۲۷.۱۵۶ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۲۲۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۴۶ میلیارد ریال فراتر رفت که این موضوع ناشی از دست به دست شدن ۶۳ میلیون ریال سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

در نماد‌های پر بیننده معاملات امروز،فارس با روند صعودی و نماد‌های وب، خساپا، تاپیکو، فولاد، شپنا، خپارس با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

کاهش  42 واحدی شاخص در میانه

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۴۲.۴۹۸ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۵۷۱ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۹۳ میلیون ریال سهم طی ۵۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس با روند صعودی و نماد خساپا، شبندر، شتران، فولاد، پارسان با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۱۰.۲۲ واحد کاهش به پله ۹۱۵ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴۸ میلیون سهم طی ۷۰ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۶۳.۵۰۴ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۵۶۴ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۳۶ میلیون ریال سهم طی ۶۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس با روند صعودی و نماد خساپا، شبندر، شتران، فولاد، کچاد، خودرو با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۲۲ واحد کاهش به پله ۹۱۵ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۹۴ میلیون سهم طی ۷۶ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار