دستگیری سارقان داخل خودرو در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: دستگیری سارقان داخل خودرو در دهلران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ منوچهر مکی بیان کرد: نیروی انتظامی به شاخص‌های ارزشمندی در تامین امنیت نائل آمد و این توفیق بزرگ در سایه لطف خداوند و همکاری و همدلی مسئولین و مردم عزیز شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهارکرد: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار بلند "پلیس برای امنیت، امنیت برا همه ؛ رسالت ما را در تامین امنیت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی خطیرتر کرده است.

وی افزود: عزت مرزداران عزیز را باید در قاموس صحیفه سجادیه جستجو کرد که امام علی ابن الحسین (ع) مقام دعا را در حق این پاسداران شرافت و کرامت مرزهای کشور به اعلای معنا رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال گذشته چند برابر شده و حدود به ۳۴ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

مکی اضافه کرد: در حوزه نظارت بر اصناف و بازار تعداد ۶۲۰ واحد صنفی بازدید و تعداد ۳۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند، متلاشی کردن دو باند حرفه‌ای سرقت موتورسیکلت و دستگیری سارقان از دیگر توفیقات پلیس است به نحوی که دستگیری سارقان داخل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی یادآورشد: تنها شهرستانی در استان که خدمات تعویض پلاک و شماره گذاری صورت می‌گیرد پلیس راهنمایی و رانندگی دهلران است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تاکیدکرد: در حوزه برخورد با مزاحمت موتورسیکلت سواران متخلف و فاقد پلاک تعداد ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت در این مدت سه ماهه دوم سالجاری توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی اعلام کرد: هر گونه پیشنهاد ، شکایات و انتقاد یا تقدیر خود از پلیس به سامانه ۱۹۷ بازرسی اعلام و شما پلیس ما باشید.

انتهای پیام/ د

افزایش 100 درصدی دستگیری سارقان داخل خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.