امروز در همدان:

همایش بزرگ همیاران پلیس با شرکت 250 همیا پلیس برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی همایش بزرگ همیاران پلیس با شرکت 250 دانش آموز دختر ناحیه یک همدان برگزار شد.  

همایش بزرگ همیاران پلیس با شرکت 250 دانش همیا پلیس برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح  فرمانده انتظامی استان در این همایش با اشاره به نقش موثر همیاران پلیس در فرهنگ سازی انضباط اجتماعی و کاهش تصادفات گفت: درسالهای اخیر آمار تصادفات فوتی در کشور از 25 هزار نفر به 17 هزار نفر کاهش یافته است.

 سردارکامرانی صالح با بیان اینکه بیشتر معضلات و مشکلات اجتماعی بخاطر عدم آگاهی افراد جامعه است افزود: اولویت نیروی انتظامی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه و فضاهای مجازی توجه به آموزش در زمینه انضباط اجتماعی است.

سرهنگ فکری ، رییس پلیس راهور استان  همدان نیز با اشاره به طرح همیار پلیس گفت : طرح همیار پلیس از سال 85 با تفاهم نامه میان آموزش وپرورش و نیروی انتظامی در سه دوره ابتدایی همیار پلیس، دوره متوسطه اول پلیس یار نوجوان و دوره دوم متوسطه پلیس یار جوان آغازشد .

 وی به عملکرد همیار پلیس از گذشته تا به امروز اشاره کرد و گفت: در طول 5 سال گذشته 250 هزار دانش آموز در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی و انضباط اجتماعی آموزش های لازم را فرا گرفتند .

سرهنگ فکری ادامه داد : سال گذشته 75 هزار دانش آموز با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی آموزش دیدند و امسال هم تاکنون 19 هزار دانش آموز در حوزه راهنمایی و رانندگی آموزش دیده اند.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری همایش همیاران پلیس در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.