ضرورت حمایت تمامی ادارات از ورزش کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تمامی ادارات باید در بحث ورزش به فرزندان این استان کمک کنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شامگاه شنبه در اولین جلسه ستاد برگزاری مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در سنندج،گفت: ورزش در کردستان پیشرفت خوبی نسبت به گذشته دارد ومصداق آن میزبانی مسابقات بزرگ از جمله مسابقات انتخابی بوکس است که به مدت یک هفته 300 نفر مهمان کردستان می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود:  تمامی ادارات باید در بحث ورزش به فرزندان این استان کمک کنند و حداقل از یک درصد بودجه‌های عمرانی به ورزش کمک کنند.

جولایی اظهارداشت: در کردستان 350 هیأت ورزشی داریم و حدود 50 تیم استان در لیگ های مختلف حضور دارند و تنها 7 تیم آنها اسپانسر دارد و مابقی را خود اداره‌کل ورزش و جوانان استان حمایت می‌کند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان یادآوری کرد: متاسفانه در کردستان هنوز به آن درک نرسیده‌ایم که به ورزش استان کمک کنیم.

جولایی در پایان گفت: برگزاری شایسته مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور بوکس نیاز به حمایت همه‌جانبه دستگاه‌ها و ادارات دارد که امیدواریم ورزش و جوانان و هیات بوکس استان را کمک نمایند.

مدیران مخابرات، آب و فاضلاب، صنعت و معدن، شرکت غرب دانه، شهرداری و شورای شهر سنندج، ورزش و جوانان، شرکت گاز و جمعی از حامیان ورزش استان آمادگی خود را برای کمک به برگزاری این مسابقات اعلام کردند.

انتهای پیام/ د م

ورزش در کردستان پیشرفت خوبی نسبت به گذشته دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.