مشارکت ۵ هزار و ۴۳۵ حامی در اجرای طرح محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از مشارکت ۵ هزار و ۴۳۵ حامی در اجرای طرح محسنین در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور با بیان مشارکت ۵ هزار و ۴۳۵ حامی در اجرای طرح محسنین در چهارمحال و بختیاری گفت: در این طرح یک یا چند فرزند از خانواده‌های بی بضاعت مورد حمایت مالی و معنوی قرار می‌گیرند.

وی افزود: کمک‌ها و مبالغ پرداختی حامیان در طرح محسنین، مستقیم و بدون واسطه به حساب شخصی فرزندان واریز و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، تحصیلی و فرهنگی نیازمندان از این طریق برطرف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یک هزار و ۹۲۱ فرزند در استان از خدمات طرح محسنین بهره‌مند هستند اضافه کرد: بیشترین افراد تحت حمایت در شهرستان‌های لردگان، فارسان و منطقه یک شهرستان شهرکرد قرار دارند که یک هزار و ۷۶۱ نفر از آنان زیر ۱۸ سال هستند.

ملک پور ادامه داد: شهرستان لردگان و مناطق یک و دو شهرستان شهرکرد نیز دارای بیشترین حامی هستند.

وی گفت: از ابتدای امسال ۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در قالب طرح محسنین از طرف خیران و نیکوکاران حامی به فرزندان خانواده‌های نیازمند کمک شد که ۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال آن به صورت نقد و مابقی به صورت کالا بوده است.

ملک پور یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای ثبت نام و حمایت از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت به سایت طرح محسنین به نشانی اینترنتی mohsenin.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

طرح محسنین با ۵ هزار و ۴۳۵ حامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار