نیروی انتظامی مولد امنیت پایدار

نیروی انتظامی ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس به مناسبت هفته گرامی داشت نیروی انتظامی، سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی جویبار با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان جویبار وجود هم دلی و هم زبانی در مجموعه انتظامی شهرستان جویبار را از نقاط قوت در خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه است.


وی افزود: این امنیت به مدد تلاش‌های بی وقفه و ایثارگری‌های مجاهدانه به دست آمده و ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم و برای حفظ و گسترش آن تمامی تلاش خود را معطوف آن کنیم.


وهابی فرماندار شهرستان جویبار از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در تحقق نظم و امنیت قدردانی کرد و گفت: تلاش و حضور پر رنگ و با نشاط پلیس در سطح شهرستان قابل تقدیر است و امنیت و آرامش موجود در شهرستان مدیون تلاش و خدمت صادقانه کارکنان ناجا است.


وی ادامه داد: هرچند یکی از دغدغه‌های پلیس، ایجاد امنیت مطلوب برای شهروندان درسطح جامعه است، اما به جهت وجود برخی تغییرات در سطح زندگی افراد و گسترش حوزه فعالیت‌های اقتصادی و توسعه منابع مالی درکشور، نیاز است اقدامات پیشگیرانه لازم هم ازسوی مردم و هم از سوی نهاد‌های دولتی انجام پذیرد.


در پایان این دیدار مهندس وهابی از تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان در راستای کشفیات اخبر و شش ماهه سالجاری تقدیر کرد.


انتهای پیام/ع


نیروی انتظامی مولد امنیت پایدار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار