لحظه به لحظه با بورس:

بورس همچنان در کانال 48 هزار واحدی درجا می زند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۶۸.۴۶ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۶۱۱ واحدی رسید.

حافظ ددر ارتفاع ۸۴ هزار واحد کار خود را آغاز کردبه گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۹.۴۷ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۶۱۲ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۶۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۸ میلیون ریال سهم طی ۱۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز خساپا، فملی، شتران، اخابر با روند صعودی و نماد آپ، پرداخت، فارس با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۳۰.۸ واحد رشد به پله ۹۲۳ هزار و ۱۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۸۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۳ میلیون سهم طی ۱۴ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۲۳.۵۰ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۶۱۵ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۶۶ میلیون ریال سهم طی ۴۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، شبندر، شتران، اخابر با روند صعودی و نماد آپ، فارس، پرداخت با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۹۰.۶ واحد رشد به پله ۹۲۱ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۹۰۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۸ میلیون سهم طی ۴۰ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص به پله ۸۴ هزار واحد رسید

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۲۲ میلیون ریال سهم طی ۵۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، شبندر، شتران، اخابر با روند صعودی و نماد آپ، فارس، پرداخت با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۱۰.۷ واحد رشد به پله ۹۲۱ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۹۷ میلیون سهم طی ۴۵ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار