مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان;

افتتاح آموزشگاه خیر ساز جنانی در دامغان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان از افتتاح آموزشگاه خیر ساز سه کلاسه جنانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن کاتبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان با بیان این که افتتاح آموزشگاه سه کلاسه جنانی نخستین پروژه قابل افتتاح آموزشی سال تحصیلی جدید دامغان محسوب می شود گفت : این آموزشگاه در یک طبقه و با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان ساخته شده است که ۵۰ درصد این اعتبار را خیر و مابقی از محل اعتبارات اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان سمنان تامین شده است.

 

وی افزود: دو پروژه آموزشی دیگر در دامغان شامل ساختمان هنرستان دخترانه کار و دانش حضرت فاطمه زهرا (س) با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و نمازخانه دبیرستان دخترانه نرجس شهر دیباج با کمک و مشارکت خیران طی ماه آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

مدیر آموزش و پرورش دامغان با اشاره به اینکه این شهرستان ۴۵ خیر مدرسه ساز دارد، ابراز داشت: این افراد طی سال در امر ساخت و ساز، تامین تجهیزات و ساخت نمازخانه با آموزش و پرورش مشارکت دارند.

 

کاتبی در ادامه تصریح کرد: خیران به عنوان سرمایه های معنوی به رشد و توسعه آموزشی کمک می کنند.

 

وی با بیان اینکه ۹۷۰ نفر کادر آموزشی کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را در دامغان بر عهده دارند، افزود: امیدواریم خیران مدرسه ساز بیش از گذشته تعامل و همکاری خود را افزایش دهند و باید تلاش کرد تا با شناسایی خیران جدید این افراد را نیز در این امر خیر سهیم کنیم.


انتهای پیام / ه

 

آموزشگاه سه کلاسه جنانی در دامغان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.