کشف کالای قاچاق بيش از يک ميليارد ريالی در سردشت

فرمانده هنگ مرزی سردشت از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در مرزهای این شهرستان مرزی خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ سيد شاهين اسمعلی فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: مرزداران در راستای مبارزه با پديده شوم قاچاق و با انجام كار اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند محموله های قاچاق کالا را در مناطق صعب العبور مرزی شناسايی و منهدم نمايند.

وی افزود: مرزبانان اين هنگ در یک عمليات موفق آميز  با زمين گير کردن كاروان قاچاق توانستند 139 هزار نخ سيگار و 316 جفت کفش زنانه ، 12 قلم لوازم آرايشی و بهداشتی را در حين ورود غير مجاز از مرز كشف و یک راس دواب را نيز در اين رابطه مهار نمايند.

فرمانده هنگ مرزی سردشت اضافه کرد: در اين عمليات قاچاقچيان با مشاهده اقتدار مرزبانان هميشه بيدار با رها نمودن محموله قاچاق از محل متواری گرديدند که تلاش برای شناسايی  و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اسمعلی گفت : کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را يک میلیارد و پانصد میلیون ريال برآورد کردند و پرونده تشکیل یافته در اين رابطه ، برای سير مراحل قانونی به مراجع قضايی ارجاع گرديد.

وی در خاتمه با هشدار به متخلفين و قانون شكنان منطقه گفت : مرزداران با اشرافیت بر تمام نقاط مرزی ، فضای ناامنی را براي متخلفين به وجود آورده اند كه بمانند سد محكم و غيرقابل نفوذ فرصت هيچ گونه فعاليت و مجالی را به متخلفين نخواهند داد .

انتهای پیام/ح

کشف محموله های قاچاق کالا در مرز سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.