بازدید مدیرکل زیرساخت‌ها و مناطق نمونه‌ گردشگری کشور از خوزستان

معاون سرمایه‌گذاری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، از احداث کمپ گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تبار قریب، معاون سرمایه‌گذاری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: مدیرکل زیرساخت‌ها و مناطق نمونه‌ گردشگری کشور به منظور اطلاع از ظرفیت ها و زیر ساخت های گردشگری استان سفری 3 روزه به خوزستان داشت.


تبار قریب افزود: موزه‌ دفاع مقدس، یادمان شهدای شلمچه، اقامتگاه بوم‌گردی مضیف حاج عبدالله در خرمشهر، روستاهای گردشگری صراخیه و رگبه در شادگان، تعدادی از پروژه‌های گردشگری در اهواز، روستای رباط در باغملک، اقامتگاه بوم‌گردی الیما و منطقه‌ نمونه‌ گردشگری زراس در ایذه، روستای خماط، چغازنبیل، محوطه و موزه‌‌ شوش، بافت قدیم دزفول، سازه‌های آبی تاریخی و اقامتگاه‌های سنتی در شوشتر از مناطقی بودند که در این سفر سه روزه بازدید شدند و از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری مورد بررسی قرار گرفتند.


وی اظهار کرد: جلسات مختلف با مسئولان استانی نیز در این بازدید برگزار گردید که می‌توانند زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر در زمینه‌ توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان‌های مختلف استان باشد.


معاون سرمایه‌گذاری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیان داشت: با توجه به ظرفیت های استان در نظر گرفته شده که کمپ های گردشگری در استان احداث گردد.

انتهای پیام/و


احداث کمپ گردشگری در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.