فرمانده انتظامی در دیدار با یگان ویژه؛

یگان ویژه نیروی توانمند، مقتدر، هدفمند،و دارای اخلاق اسلامی

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان یگان ویژه را نیرویی توانمند، مقتدر، با عزت، هدفمند، چابک و دارای اخلاق و سلامت اسلامی عنوان کرد.

یگان ویژه نیروی توانمند، مقتدر، هدفمند،و دارای اخلاق اسلامی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان  ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی که از روز جمعه آغاز شده است نمایانگر نیرویی است که تامین نظم و امنیت نظام مقتدر و با عزت اسلامی را در جهان اسلام بر عهده دارد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: نیروی انتظامی باید در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرد، افزود: وقتی که صحبت از طراز جمهوری اسلامی می‌شود آن مبانی الهی و اسلامی و ویژگی‌هایی که یک پلیس الهی و اسلامی باید داشته باشد در اذهان متبادر می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس اسلامی باید از رافت و اقتدار برخوردار باشد، تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی و مردم با شنیدن نام نیروی انتظامی و در سایه توانمندی و اقتدار و عدالت این پلیس احساس امنیت و آرامش می‌کنند.

سردار قنبری در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه ویژه امنیت و آرامش در قرآن کریم و روایات گفت: فلسفه خلقت آدم، بعثت انبیاء الهی و ایمان انسان به خداوند متعال در راستای امنیت بشر بوده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با وجود یک نیروی انتظامی ایده آل و مزین به خلقیات اسلامی که با شنیدن نام این پلیس از یک طرف شهروندان احساس امنیت و آرامش می‌کنند و از طرف دیگر مجرمان، گردن کشان و مخلان نظم و امنیت عمومی احساس خوف و وحشت می‌کنند و این پلیس با این ویژگی‌ها می‌تواند در طراز پلیس جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.

سردار محمد قنبری با اشاره به اینکه یکی از فلسفه‌های برگزاری هفته نیروی انتظامی نمایش اقتدار و توانمندی همراه با رافت اسلامی پلیس است، اظهار داشت: مردم در سایه تلاش و مجاهدات شما همکاران عزیز در سراسر این استان با آرامش زندگی می‌کنند و امور روزمره و فعالیت‌های اقتصادی خود را بدون هیچگونه دغدغه و هراسی انجام می‌دهند و هیچ کس جرات تعدی به حریم اعتقادی، اقتصادی، خانوادگی و اخلاقی آن‌ها را ندارد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یگان ویژه امروز از اقتدار بسیار بالایی برخوردار است و به عنوان الگو و سرآمد سایر یگان‌ها در نیروی انتظامی درخشیده است.

سردار قنبری یگان ویژه استان سیستان و بلوچستان را یگانی نام آشنا، توانمند، مقتدر، با عزت، هدفمند، چابک و دارای اخلاق و سلامت اسلامی معرفی کرد و گفت:: کارکنان خدوم یگان ویژه استان آماده هرگونه جان فشانی و جان نثاری در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به این مردم عزیز می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده یگان ویژه استان جهت برگزاری این مراسم با شکوه افزود: یگان ویژه به عنوان مشت محکم و یک بازوی توانا در اختیار فرماندهان به اقتدار نیروی انتظامی عزت می‌دهند و این اقتدار را نمایان‌تر و قابل ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ع

پلیس اسلامی باید از رافت و اقتدار برخوردار باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار