اعتراف قاتل 19 ساله به قتل پدرش

پسر ۱۹ ساله‌ای که با ضربات متعدد چوب و چاقو، پدرش را به قتل رسانده بود، ساعتی پیش در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر جوانی روز 15 مهر با مراجعه به پلیس مدعی شد پدرش صبح روز جمعه برای خرید کله و پاچه از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است؛ با انجام تحقیقات پلیس مشخص شد این ادعا دروغ بوده و پسر جوان در حال مخفی کردن واقعیت است.

سرانجام صبح امروز پسر جوان که برای انجام تحقیقات بازداشت شده بود، به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: روز جمعه در حالی که پدرم در حال استراحت بود، او را از ناحیه سر مورد اصابت چندین ضربه چوب قرار دادم و در ادامه چند ضربه چاقو نیز به گردن او زدم. نهایتا پس از ارتکاب جنایت جنازه را در کف کمد دیواری دفن و روی آن را با لایه سیمان پوشاندم.

متهم در مورد انگیزه اش از ارتکاب جنایت گفت: مادرم به خاطر رفتار بد پدرم فوت کرد و من برای انتقام گرفتن از او که مقصر اصلی مرگ مادرم بود، او را کشتم و جسدش را دفن کردم.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: صبح امروز، جسد مرد 60 ساله که در کف کمد دیواری محل سکونتش واقع در خیابان طوس، بین قصرالدشت و کارون دفن شده، کشف شد.

گفتنی است، با کشف جسد، موضوع به دادسرای ناحیه 27 تهران اعلام و بازپرس شعبه پنجم این دادسرا در محل جنایت حاضر شد.

انتهای پیام/

پسر 19 ساله به قتل پدرش اعتراف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار