رئیس کمیته امداد امام آران و بیدگل خبر داد:

جمع آوری ماهانه ۴۴۰ میلیون ریال صدقه در آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد آران و بیدگل گفت: ماهانه به صورت میانگین ۴۴۰ میلیون ریال صدقه از مردم شهرستان برای کمک به محرومان و نیازمندان جمع آوری می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران، ظرفیت نیروی انسانی شهرستان در استان را بی نظیر دانست و اظهار داشت: باید نیرو پروری در اولویت قرار گیرد تا نیروی انسانی به شکوفایی برسد.

وی تقویت ظرفیت اشتغال و تعامل با موسسات خیریه و نخبگان کارآفرین را دو برنامه اصلی خود برای شهرستان برشمرد و تصریح کرد: باید حرکت به سمت مددجویان و لمس مشکلات آنان از سوی ما انجام گیرد نه آنکه نیازمندان به سمت ما دست دراز کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل با اشاره به ظرفیت اشتغال در آران و بیدگل و دارا بودن شهرستان از نرخ بیکاری تک رقمی ابراز کرد: قصد داریم از ظرفیت نهفته در کویر، شهرک‌های صنعتی و کارآفرینان موفق شهرستان برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته برای اشتغال مددجویان در سال ۹۶ سه میلیارد تومان است که به این منظور از استان افزایش دو برابری آن به ۶ میلیارد تومان را درخواست کرده‌ایم.

اسماعیلی با بیان این که هم اکنون ۱۰۵ خانواده مددجوی کمیته امداد که اکثر آنها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند در اولویت دریافت مسکن قرار دارند، افزود: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت نهادها و خیران مشکل مسکن مددجویان را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: برنامه‌ای سه ساله برای کمیته امداد آران و بیدگل تدوین شده است که اعتقاد دارم باید در مورد فعالیت‌های انجام شده کمیته امداد به مردم اطلاع رسانی شود.

 

انتهای پیام/م

 

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداددر سال ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.