راه اندازی و توسعه خانه‌های هلال در مازندران

راه اندازی و توسعه خانه‌های هلال، طرح ملی خادم و شبکه سازی داوطلبی از راهبرد‌های مهم هلال احمر مازندران در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با تاکید بر تدوین راهبرد سازمانی برای پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌های اجرایی گفت:در برخی موارد با توجه به شرایط ناپایدار محیطی، بازنگری در راهبرد سازمانی می‌تواند فرایند تحقق اهداف را تسریع بخشد.

وی افزود: سازمان‌هایی موفق هستند که ضمن اجرای برنامه‌های عملیاتی تدوین شده، مدام به بازنگری و به روز سازی راهبرد سازمانی خود نیز بپردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: یک سازمان را در مسیر تحول و پیشرفت قرار می‌دهد تنها راهبرد و برنامه نیست بلکه نوع نگرش سرمایه انسانی آن سازمان به کیفیت تحقق اهداف است.

اکبری تغییر نگرش سازمانی مطابق با تغییر شرایط محیطی و واقعیت‌های جدید پیرامونی را از الزامات هر نظام مدیریتی برشمرد و افزود: سازمان‌های پویا برای هر وضعیتی باید برنامه داشته باشند. وی افزود: تهیه نسخه‌ی آینده نگاری، بررسی تغییرات محیطی و سازمانی، ارتقای اثربخشی، نگاه به افق‌های دوردست، اهمیت راهبرد در زمان دستیابی به آن، از جمله ویژگی‌ها و امتیازات برنامه موفق یک سازمان است.

وی با اشاره به جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان اجتماعی بزرگ گفت: سرمایه اجتماعی و سرمایه انسانی مهمترین مولفه در موفقیت و پویایی سازمان‌های اجتماعی است که خوشبختانه جمعیت هلال احمر از این حیث بسیار غنی است.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق برای استفاده از این سرمایه‌های عظیم در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم افزود: راه اندازی و توسعه خانه‌های هلال، اجرای طرح ملی خادم، شبکه سازی داوطلبی از راهبرد‌های مهم هلال احمر استان در سال جاری است.
وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی هلال احمر در هیچ شرایطی نباید متوقف شود، گفت: هیج مسئله‌ای مهمتر از رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی برای ما در اولویت نیست.

اکبری افزود: پویایی هلال احمر منوط به عبور از نگرش‌های سنتی و بازنگری و پایش مداوم راهبردهاست.

انتهای پیام/آ

توسعه خانه‌های هلال در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار