استقبال عزاداران حسینی از مبلغان دینی در مساجد مازندران

هزار و ۸۳۸ مبلغ ماه محرم امسال به مساجد مازندران اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ناصرشکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: تعدادی از این مبلغان اعزامی در ایام محرم در مدارس برخی از شهرستان‌ها به تبلیغ و ترویج مباحث دینی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با ایجاد بی اعتمادی بین مرجعیت و مردم به دنبال جلوگیری از گسترش اسلام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: دشمن با ایجاد این آسیب‌ها در عزاداری‌های محرم سعی در به تصویر کشیدن چهره خشن از شیعیان دارد.

حجت الاسلام ناصر شکریان با بیان اینکه مجلس عزاداری بدون حضور روحانی آسیب‌هایی رو به دنبال دارد، گفت: عزاداری متمرکز و نماز ظهر عاشورا امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برپا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران به راه اندازی آموزشکده مداحی با مجوز تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: آموزش مداحان، تهیه مقاتل معتبر، اشعار مناسب و تذکرات مقام معظم رهبری در مورد آسیب‌های مجالس عزاداری محرم به صورت جزوه آماده و در اختیار هیئت‌های مذهبی استان قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه بسیاری از آسیب‌ها با تشکیل ستاد ساماندهی شئون فرهنگی از سال ۸۶ تاکنون از مجالس عزای حسینی حذف شد، گفت: شور توام با شعور در سوگواری ابا عبدالله (ع) از بسیاری از آسیب‌های مجالس عزاداری جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعزام مبلغین به مساجد استان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار