شیطان کوچک بنگلادش که مردم از او وحشت دارند + فیلم

پسر خردسال بنگلادشی به خاطر اندازه غیر طبیعی دستش از طرف همسایه ها شیطان نامیده می شود.

شیطان کوچک بنگلادش که مردم از او وحشت دارند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر پنج ساله بنگلادشی به نام تاجبیر اختر به خاطر ظاهر عجیبش مورد بی مهری همسایگانشان قرار می‌گیرد. چند ماهی از تولد تاجبیر گذشته بود که مادرش پروین اختر متوجه تورم دست فرزندش شد اما با خود فکر کرد که شاید یک زنبور دست او را گزیده است.

هرچه می‌گذشت به جای اینکه تورم دست تاجبیر کاهش یابد روز به روز بیشتر می‌شد به طوری که اکنون دست او از سرش بزرگتر است و سه برابر دست همسن و سالانش حجم دارد.

اهالی منطقه‌ای که تاجبیر و خانواده‌اش در آنجا سکونت دارند از مادر این کودک درخواست کرده‌اند که وی را از دیدرس آنها و کودکانشان دور نگاه دارد چون او قطعا یک شیطان است و موجب وحشت ما می شود آنها معتقدند که تاجبیر با خود بداقبالی به همراه می آورد.

این کودک در زندگی روزمره خود با مشکلات بسیاری مواجه است؛ به طور مثال او به خاطر سنگینی وزنش به سختی می تواند حرکت کند یا به خاطر برخورد نامناسب دیگران  سعی می کند کمتر در انظار عموم حاضر شود.

پروین اختر درباره وضعیت پسرش گفت: تاجبیر همیشه از من می پرسد چرا دستش با همسن و سالانش فرق می کند و مدام به خاطر این مشکل اشک می ریزد.

پدر این کودک برای تامین هزینه های درمانش مدتی به مالزی سفر کرد تا کار پردرآمدی بیابد اما باز موفق نشد پول کافی برای این مشکل فراهم سازد.

شیطان کوچک بنگلادش که مردم از او وحشت دارند + فیلم

شیطان کوچک بنگلادش که مردم از او وحشت دارند + فیلم

انتهای پیام /

 کودکی که مردم بنگلادش او را شیطان می نامند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
شیطان نه فرشته کوچک وناز.
-
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
خدایا هر چه زودتر شفا بده انشا.... هر چه زودتر خبر خوب شدنش را بخوانم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
اخی عزیزم ویعنی هیچ پزشکی نیست این رو رایگان مداوا کنه .