کمک 1.2میلیارد تومانی حامیان زنجانی به نیازمندان

میزان مشارکت حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح محسنین در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری حدود 21 هزار خیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت : حامیان طرح محسنین درمجموع در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 276میلیون تومان برای کمک به فرزندان معنوی تحت تکفل خود در قالب این طرح کمک کرده‌اند.
صفری با اشاره به اینکه بیش از هزار و700فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد : میزان مشارکت خیران همکار با کمیته امداد استان زنجان برای کمک به فرزندان تحت تکفل خود در قالب طرح محسنین در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 108 درصد افزایش داشته است.
وی به افزایش 68 درصدی میانگین سرانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان این طرح در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره  و تصریح کرد : بر اساس آمارهای موجود میانگین سرانه دریافتی هر فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از73هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال گذشته به 123هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال رسیده است.
صفری ضمن قدردانی از کمک‌های مؤثر حامیان طرح محسنین به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ، گفت : توسعه کمی و کیفی طرح محسنین از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در طول سال است و خیران می‌توانند با مراجعه به سایت www.mohsenin.ir و یا ارسال عدد 1 به سامانه 3000333324 برای حمایت از فرزندان بی‌سرپرست غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح محسنین مشارکت کنند.
انتهای پیام/ن

 

همکاری حدود ۲۱ هزار خیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد استان زنجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.