مربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن خبر داد:

اجرای طرح استعدادیابی والیبال نشسته بانوان برای تقویت بنیه تیم ملی

مربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن گفت: طرح استعدادیابی بانوان معلول برای عضویت در تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن، به‌ منظور بازیکن‌سازی و تقویت بنیه تیم ملی بانوان معلول ایران صورت می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیلا بریانیان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به جامعه معلولان به‌ ویژه بانوان معلول در حوزه ورزش ضعیف است.

وی افزود: به یاری خدا از حدود سه سال قبل، توانستیم با حمایت مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بانوان معلول را در قالب یک تیم حرفه‌ای سازمان‌دهی کرده و با اسپانسری باشگاه در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شرکت کنیم.

مربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن با اشاره به فراخوان استعدادیابی بانوان معلول جهت عضویت در تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن افزود: امسال هم تصمیم گرفتیم نیروهای جدیدی را شناسایی کنیم و به پرورش بازیکنان جدید و مستعد بپردازیم.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم افرادی که این فراخوان را مشاهده می‌کنند و معلولی سراغ دارند که با ورزش بیگانه است، او را معرفی کرده تا بتوانیم از این طرح استعدادیابی برای بازیکن‌سازی و تقویت بنیه تیم ملی بانوان معلول ایران استفاده کنیم.

بریانیان درباره وضعیت والیبال نشسته استان اصفهان نیز تأکید کرد: اصفهان از حدود 14 سال پیش شروع به تشکیل تیم در بخش بانوان داشته که در این مدت 8 شهرستان استان تیم والیبال نشسته بانوان فعال دارند.

این مربی ادامه داد: هر ساله مسابقات قهرمانی استان برگزار می‌شود و 2 ملی‌پوش در تیم ملی از اصفهان هستند.

وی با بیان اینکه از لحاظ سخت‌افزاری امکانات مورد نیاز ورزش معلولان مناسب نیست، گفت: با توجه به جمعیت اصفهان و آمار معلولان هنوز تعداد زیادی از آن‌ها از نعمت ورزش بی‌بهره هستند.

 

انتهای پیام/م

 

فراخوان استعدادیابی بانوان معلول جهت عضویت در تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار