کاهش ۱۷ درصدی کشته های حوادث رانندگی در ایلام

فرمانده نیروی انتظامی ایلام از کاهش ۱۷ درصدی حوادث رانندگی در جاده های اصلی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

کاهش ۱۷ درصدی کشته های حوادث رانندگی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی یاری فرمانده نیروی انتظامی ایلام با اشاره به کاهش 17 درصدی حوادث رانندگی در جاده های استان ایلام از ابتدای امسال گفت: تحقق این امر با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس راه استان میسر شده است.

وی ادامه داد: جاده های استان به هیچ وجه ظرفیت این مقدار تردد را ندارند و عرض کم و نقاط حادثه خیز فراوان ایلام را مستعد بروز حوادث رانندگی کرده اند ولی پلیس تلاش دارد با کنترل دقیق جاده ها از وقوع حوادث جلوگیری کند.

وی اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون همچنین تعداد کشته های سوانح رانندگی در جاده هیا روستایی استان نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته که این امر نشانه ارتقا فرهنگ رانندگی صحیح و رعایت قوانین و مقررات از سوی راندگان را می رساند.

فرمانده انتظامی ایلام طول راه های اصلی و فرعی و روستایی استان را سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر ذکر کرد و بر لزوم تعریض و ۲ طرفه کردن راه های اصلی تاکید کرد.

 یاری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ایام اربعین اشاره و از عموم دستگاه ها خواست با آمادگی کامل به استقبال زائران حسینی بروند.

وی اضافه کرد: مردم و مسئولان استان ایلام طی سال های اخیر سربلند از این کنگره عظیم بیرون آمده اند و امسال نیز تمام توان خود را برای خدمت رسانی به زائران بکار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ د

کاهش حوادث رانندگی در استان ایلام از ابتدای امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.