شناسنامه‌دار شدن بیش از ۷۰۰ موکب اربعین در کشور

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در یاسوج گفت: با هدف ارائه بهترخدمات به زائران اربعین، ۷۰۰ موکب در داخل و خارج از کشور راه اندازی و شناسنامه دار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرناز بیگی  مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در همایش استانی واحد خواهران این ستاد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که تمایل دارند در راه اندازی موکب برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی مشارکت کنند برای تشکیل پرونده و ثبت نام در طرح شناسنامه‌دار کردن موکب ها و دریافت پروانه فعالیت به دفاتر ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات در سراسر کشور مراجعه کنند.

فرناز بیگی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲ میلیون زائر اربعین از ایران به عراق اعزام شدند افزود: پیش بینی می‌شود این تعداد در سال جاری به ۳ میلیون نفر افزایش یابد.

بیگی بیان داشت: در سال گذشته مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در کشور جمع‌آوری شد.

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ادامه داد: پیش بینی می شود امسال جمع‌آوری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در سال جمع آوری شود.

وی به نقش بانوان در برپایی موکب‌ها و کمک به بازسازی عتبات اشاره کرد و افزود: برپایی موکب، بافت فرش‌های حرم حضرت فاطمه زهرا (س) به طول ۲۲۰ هزار متر مربع در کرمان و جمع آوری کمک‌های مردمی از جمله کار‌هایی است که توسط بانوان ستاد عتبات عالیات انجام شده است.

مسئول ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق مردم خداجو و مؤمن این استان برای بازسازی عتبات عالیات کمک شده است.

فرج اله نظرپور افزود: از کمک‌های مردم استان به ستاد عتبات عالیات بیش از ۵۰ میلیون ریال طلاجات و مابقی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی بوده است.

 

انتهای پیام/ش

۷۰۰ موکب اربعین در کشور شناسنامه دار شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.