برترین‌های اینستاگرام (1)

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

با ما همراه باشید تا 5 تن از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان را به شما معرفی کنیم.

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «اینستاگرام» امروزه به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی که با هدف اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای شخصی و عمومی تاسیس شده، در اصل بر مبنی سیستم عامل‌ گوشی‌های هوشمند، یعنی اندروید و آی‌او‌اس فعال است، اگرچه نسخه دسکتاپ آن نیز به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته است. اینستاگرام در سال 2012، به صورت یک « اپ » یا همان نرم‌افزار ارائه شد، و به گفته سازندگان آن هدفش ارائه برنامه ای برای به اشتراک گذاری تصاویر بود.

اما پس از مدتی زمانی که اینستاگرام حسابی میان کاربران جا افتاد، سازندگان این شبکه اجتماعی دست به کار شدند و آن را توسعه دادند. ثبت « کپشن » یا همان نوشته زیر عکس و قابلیت آپلود ویدئو از مهم‌ترین ویژگی‌هایی بود که اینستاگرام به آنها مجهز شد و به یکی از برترین شبکه های اجتماعی جهان تبدیل شد.

با رشد روز افزون اینستاگرام و افزایش مخاطب‌های آن، بسیاری از افراد مشهور جهان در این شبکه اجتماعی عضو شدند و حساب کاربری ویژه خود را افتتاح کردند. البته هنوز مشخص نیست که پیوستن افراد مشهور به این شبکه اجتماعی عامل محبوبیت و موفقیت آن شد، و یا موفقیت اینستاگرام باعث شد که افراد مشهور به این شبکه اجتماعی بپیوندند. اما موضوع مشخص ، این است که این دو شرایط توامان بوده‌اند و در سراسر جهان، زمانی یک شبکه اجتماعی به شهرت می‌رسد که قدرت و کارایی داشته باشد. کارایی بالای این شبکه ها به دست مدیران و سازندگان آنها و قدرت آنها به دست عضویت افراد مشهور در این شبکه ها ایجاد می‌شوند.

اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی رتبه‌بندی های خاص خود را دارد، رتبه‌بندی هایی که نشان‌ می‌دهد هرکدام از حساب‌های این شبکه چه جایگاهی دارند. یکی از این رتبه بندی‌ها بر اساس میزان « فالوور » یا همان دنبال‌کننده صورت می‌گیرد. این ملاک مستقیما با شهرت یک فرد ارتباط مستقیم دارد، به این شکل که هرچه فرد در سطح جهان سرشناس‌تر باشد طبیعتا تعداد افرادی که تمایل دارند در جریان تصاویر و ویدئوهای اشتراکی او قرار بگیرند بیشتر خواهند بود.

 عده‌ای از مشهورترین افراد جهان که در شبکه‌های اجتماعی دنیا از جمله اینستاگرام دنبال‌کننده‌های بسیاری دارند، فوتبالیست‌ها هستند. این ورزشکاران به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم برقرار می‌کنند و البته به دلیل محبوبیتی که ورزش فوتبال در سطح جهان دارد، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کنند.

در ادامه این گزارش تصمیم داریم که 5 فوتبالیست برتر اینستاگرام بر اساس تعداد فالوور یا همان دنبال‌کنندگان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید ...

 

رتبه 5 : خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی بایرن مونیخ آلمان / با بیش از 33 میلیون دنبال‌کننده

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟


« خامس رودریگز » فوتبالیست 26 ساله کلمبیایی است. درخشش خامس از سال 2014 و مسابقات جام جهانی این سال آغاز شد. او پس از پایان این مسابقات با قیمتی معادل 63 میلیون پوند به یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های جهان یعنی رئال مادرید پیوست. پس از سال 2014 شهرت خامس روزبه‌روز افزایش یافت تا جایی که اکنون وی به یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان تبدیل شده است.

رودریگز در اینستاگرام با داشتن 33.3 میلیون دنبال‌کننده به پنجمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. رتبه کلی وی در میان اکانت‌های اینستاگرام، چهلم است. تعداد پست‌هایی که خامس رودریگز در صفحه شخصی خود منتشر کرده 707 عدد است و تصاویر و ویدئوهای اشتراکی او به طور میانگین 1 میلیون « لایک » و 5 هزار کامنت می‌گیرد. در حال حاضر عدد 5، رتبه‌ محبوبیت این بازیکن جوان و آینده دار تیم بایرمونیخ آلمان در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

 

رتبه 4 : دیوید بکهام بازیکن انگلیسی / با بیش از 40 میلیون دنبال‌کننده 

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

« دیوید بکهام » فوتبالیست نام‌آشنای انگلیسی، یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان جهان است که بسیاری از طرفداران فوتبال از او با نام افسانه یاد می‌کنند. او که در حال حاضر 42 سال دارد و تقریبا بازنشستگی خود از مسابقات فوتبال را اعلام کرده است، در طول دوران فعالیت خود در تیم‌های باشگاهی بزرگی از جمله رئال مادرید اسپانیا، میلان ایتالیا و منچستر یونایتد انگلیس و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه توپ زده است. بازنشستگی احتمالی این فوتبالیست انگلیسی باعث نشده است که محبوبیت او در بین طرفدارانش کاهش یابد.

بکهام در اینستاگرام با داشتن 40.4 میلیون دنبال‌کننده به چهارمین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. رتبه کلی وی در میان اکانت‌های اینستاگرام، سی‌و‌پنجم است. تعداد پست‌هایی که دیوید بکهام تا این لحظه در صفحه شخصی خود منتشر کرده 682 عدد است و تصاویر و ویدئوهای اشتراکی او به طور میانگین 700 هزار « لایک » و 4 هزار کامنت می‌گیرد. در حال حاضر عدد 4، رتبه‌ محبوبیت این فوتبالیست صاحب سبک و افسانه‌ای جهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. 

 

رتبه 3 : لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونا اسپانیا / با بیش از 81 میلیون دنبال‌کننده 

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

 طرفداران تیم باشگاهی بارسلونا بهتر از هر فرد دیگری لیونل مسی را می‌شناسند. در سال 2004 او وارد تیم اصلی بارسلونا شد و از آن زمان تاکنون در طی 13 سال 360 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. این مهاجم 30 ساله آرژانتینی در طی دوران حضور خود در بارسلونا آنقدر درخشیده است که نام وی حتی از تیم باشگاهی بارسلونا نیز بزرگتر شده است. مسی افتخارات بسیاری در سال‌های ورزشی خودش بدست آورده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برد جایزه FIFA Ballon d'Or در سال‌های 2009 ، 2010 ، 2011 ، 2012 و 2015 اشاره کرد. همه اینها دست به دست هم داده‌اند تا مسی به یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان تبدیل شود.

مسی در اینستاگرام با داشتن 81.5 میلیون دنبال‌کننده به سومین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. رتبه کلی وی در میان اکانت‌های اینستاگرام، پانزدهم است. تعداد پست‌هایی که لیونل مسی تا این لحظه در صفحه شخصی خود منتشر کرده 257 عدد است و تصاویر و ویدئوهای اشتراکی او به طور میانگین 2 و نیم میلیون « لایک » و 20 هزار کامنت می‌گیرد. در حال حاضر عدد 3، رتبه‌ محبوبیت این مهاجم سرشناس بارسلونایی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام است.  

 

رتبه 2 : نیمار بازیکن برزیلی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه / با بیش از 82 میلیون دنبال‌کننده  

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

نیمار 25 ساله برزیلی، در سال 2013 و بعد از پیوستن به تیم باشگاهی بارسلونا، محبوبیت امروز خود را به دست آورد. او تا سال 2017 برای بارسلونا بازی کرد. همکاری او و بازیکن بزرگی مانند مسی، از نیمار یک فوق‌‌ستاره ساخت. وی نهایتا در اواسط سال 2017 از بارسلونا جدا شد و به تیم قدرتمند و پرافتخار فرانسوی یعنی پاری‌سن‌ژرمن پیوست. تفاوت 1 میلیون فالوور با مسی باعث شد که نیمار از بهترین بازیکن تیم بارسلونا پیشی بگیرد و به دومین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شود.

نیمار در اینستاگرام با داشتن 82.5 میلیون دنبال‌کننده به دومین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. رتبه کلی وی در میان اکانت‌های اینستاگرام، سیزدهم است. تعداد پست‌هایی که نیمار تا این لحظه در صفحه شخصی خود منتشر کرده 3960 عدد است و تصاویر و ویدئوهای اشتراکی او به طور میانگین 2 میلیون « لایک » و 40 هزار کامنت می‌گیرد. در حال حاضر عدد 2، رتبه‌ محبوبیت ستاره سابق بارسلونا و فعلی پاری‌سن‌ژرمن در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام است.   

 

رتبه 1 : کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید اسپانیا / با بیش از 112 میلیون دنبال‌کننده  

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

شاید پس از دیدن رتبه دوم حدس زده باشید که محبوب‌ترین فوتبالیست جهان در اینستاگرام چه کسی است. کریستیانو رونالدو، بازیکنی که فوتبال حرفه ای خود را در سال 2002 از تیم B اسپورتینگ پرتغال آغاز کرد. سپس بازی‌های خیره کننده او باعث شد که الکس فرگوسن بزرگ، وی را به منچستر یونایتد بیاورد و دوران درخشش رونالدو را کلید بزند. رونالدو در سال 2009 به پرافتخارترین باشگاه جهان یعنی رئال مادرید پیوست و در طی 268 مسابقه ، 285 گل به ثمر رساند. بسیاری از کارشناسان فوتبال جهان، رونالدو را کامل‌ترین فوتبالیست دنیا می‌دانند. وی در سال‌های 2008، 2013، 2014 و 2016 از سوی فیفا، بهترین بازیکن سال لقب گرفت. این فوروارد 32 ساله پرتغالی سرشناس‌ترین فوتبالیست حال حاضر جهان به شمار می‌رود.

رونالدو در اینستاگرام با داشتن 112 میلیون دنبال‌کننده به نخستین فوتبالیست محبوب جهان تبدیل شده است. رتبه کلی وی در میان اکانت‌های اینستاگرام، چهارم است. تعداد پست‌هایی که کریستیانو رونالدو تا این لحظه در صفحه شخصی خود منتشر کرده 2032 عدد است و تصاویر و ویدئوهای اشتراکی او به طور میانگین 3 میلیون « لایک » و 15 هزار کامنت می‌گیرد. در حال حاضر عدد 1، رتبه‌ محبوبیت بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام است.


 

در پایان این مقاله با 5 تن از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان در اینستاگرام آشنا شدیم.

نظر شما چیست ؟! از نظر مخاطبان « باشگاه خبرنگاران جوان » بهترین و محبوب‌ترین فوتبالیست جهان کدام است ؟!

در گزارش اختصاصی بعدی YJC به معرفی محبوب‌ترین بازیگران مرد جهان در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 گزارش: عبدالله مطیع

انتهای پیام/

با محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان در اینستاگرام آشنا شوید !

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۳۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عشق فقط رونالدینیو، شاعر فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
CR7
۱۴:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
فقط کریس رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۲۳:۳۵ ۰۳ تير ۱۳۹۸
فقط کریس رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۳:۵۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلطان مسی
Iran (Islamic Republic of)
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩Juventus
۱۷:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
مسی رو عشقه
Iran (Islamic Republic of)
یوونتوس
۰۸:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
رونالدو بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۲:۱۱ ۲۴ تير ۱۳۹۷
عشق است کاکا.
Iran (Islamic Republic of)
Mehrab
۰۱:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۷
رونالدو عشق است
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۰۰:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
فقط وفقط عشق است سلطان مسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
فقط ابو تهامیییییییییی تمام از جلو دروازه خودمون تا جلو دروازه استرالیا ۲۵ نفرو دریبل زده،کم الکی نیست بابا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
سلطان فوتبال شاه لئومسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
عشق فقط خودم خودت از گشور خارج نشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
رونالدو شاید روی زمین با پارتی بزرگی مثل یوفا اول باشه ولی مسی که فضاییه همه میدونند ولی بعضی ها به روشون نمیارن؛مگه نه؟آره.
Iran (Islamic Republic of)
یوونتوس
۰۸:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
ببخشید شما خواب دیدید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۰۹:۴۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
خواب دیدی ، خیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۲۱:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
CR7 کریستینو رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
برومند
۱۸:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
عشق است علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۳۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اشتباه نکنید عشق فقط استاد اسدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
محمد ایوبی
۱۴:۱۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
فقط آقا فرهاد مجیدی ،آقا غلام رضا عنایتی ، آقا سید مهدی رحمتی ، آقا مجتبی جباری ، آقا جواد نکونام و .....و......و......
اصلا خداوکیلی بر و بچه های استقلال بی نظیرند .
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۳:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
جای دور نرو عشق است علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۳:۲۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
عشق است رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
عشق وسالاراست مسي.سلطان است مسي.درست اول نيست ولي بازم.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
عشق است سلطان کریس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
فقط رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
فقط کریست رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
فقط کریس رونالدو بهترین و محبوب ترین بازیکن تاریخ فوتبال .